Snaily 5 - Niebieskie kocie oko



Hej :) 
Dziś przychodzę do Was z kolejnym kotkiem z kolekcji. Tym razem jest to lakier w klasycznym, eleganckim, ciemnoniebieskim odcieniu. Kolorek jest piękny, myślę, że idealny pod zimowe zdobienia :) 


Za dużo pisać nie będę, bo wiem, że zależy Wam głównie na zdjęciach.  Jeśli chcecie poczytać obszerniej o technicznej obsłudze tradycyjnych lakierów magnetycznych, zerknijcie tu. W poprzednim poście klik – znajdziecie ogólne informacje dotyczące krycia, magnesu czy bazy pod lakiery cat eye serii Snaily.


Pokrótce tylko przypomnę, że bazą pod lakier cat eye była czerń Maga 23 – jedna warstwa. Następnie nałożyłam jedną, grubszą warstwę kociego oczka i od razu przykładałam neodymowy magnesik. 


Niebieskie kocie oczko nosi numerek 5 i kosztuje 18,99 zł. Kupicie je na stronie sklepu firmy MAGA, a dokładnie TU



W relacjach na moim Instagramie – klik, pokazuję Wam, jak efekty z serii pracują na paznokciach w ruchu. Niestety moje sprzęty ostatnio odmawiają posłuszeństwa, wiec przepraszam Was za jakość ostatniego Insta Story – chyba już zmęczenie materiału :p Jeśli tylko mój smartfono i laptopo dadzą radę, nadal będę machać tam dla Was łapką i prosić o ocenę poszczególnych lakierów :D


Jeśli chcecie przyjrzeć się bliżej pozostałym lakierom serii Snaily - klikajcie tu :)

Zapraszam na resztę zdjęć i do zobaczenia niebawem :*
Buziole :)






10 komentarzy:

  1. Już widzę na nim jakieś śnieżynki :D Piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieżynki wystemplowane błękitnym holo 😁❄️

      Usuń
  2. Piękny! Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Trudno mi się nie zgodzić 😉
      Dziękuję ślicznie ☺️💙

      Usuń
  4. Teraz mam zagwozdke kochana ktory lakier wybrac, sa przepiekne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jeśli uczulały Cię inne klasyczne lakiery, to te tez niestety mogą...
      Jeśli pytasz w kontekście uczuleń na hybrydy, to to jest zupełnie inny skład.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger