Snaily i Dora malują – Flaming różowy


Cześć :)  
Kończy się miesiąc, wiec czas najwyższy zmalować coś wspólnie z Dorą :)  
Oj, ciężko nam się było zdecydować, co by tu pokazać… Jeszcze parę dni temu byłyśmy przekonane, że uderzymy w szarości, ale pazurki wyszły mi takie sobie i trafiły wiadomo gdzie ;) Dorka wiec podrzuciła pomysł na róż, ja dołożyłam flaminga i tak oto jesteśmy :p


Powiem Wam uczciwie, że narzekam na nadmiar różu na moich lakierowych półkach, a kiedy Maga wypuściła nową kolekcje, złapałam się za głowę – tyyyyle RÓŻności… ;) Zupełnie niepotrzebnie! Te wszystkie odcienie są po prostu BOSKIE! I, o ile moim faworytem jest zdecydowanie „Różowo mi” (5L), to pozostałe są również śliczne… Ciężko zdecydować mi się było na jeden z róży, wiec zestawiłam trzy lakiery w jednym gradiencie. Tym razem nie udało mi się ustrzec bąbelków niestety :(


Akcentowane pazurki to już farbkowe malowanki. Na prawej łapce różowe kwiatuchy, na lewej flaming, który powstawał tak:


Dorota zmalowała oko w różowych odcieniach i dołożyła skrzydło na powiece. Wszystkie produkty, jakich użyła do make up’u możecie tradycyjnie znaleźć na Jej Instagramie – klik.


Ja natomiast użyłam:

  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 5L, 6L, 8L (2018), 22, 0
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelki
  • Gołąbeczkę do gradientu
  • Cyrkonie

Jak Wam się podoba nasz dzisiejszy duecik?
Buźki




10 komentarzy:

  1. Kochana, wszystko co zmalujesz jest po prostu mistrzowskie ♥ Bardzo fajny duecik zrobiłyście! Szczerze podziwiam Twoją kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, fantastyczny flaming! I super pomysł na takie wspólne malowanie makijaż + paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana 😘 A jaka fajna to zabawa tak się dopasowywać 😀

      Usuń
  3. Super pomysł i piękny gradient ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana cudny flaming, a najjasniejszy odcien rozu to mistrzostwo :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger