Neonowy motylek


Witajcie w najpiękniejszym miesiącu roku! 
Zgadzacie się ze mną? Już pisałam Wam poprzedniego maja, że dla mnie jest najcudowniejszy :)   



To miesiąc w którym na świat przyszedł mój syn :D Poza tym maj to miesiąc zakochanych, no i czas, w którym zakwitają najpiękniejsze rośliny i dojrzewają najsmaczniejsze z warzyw i owoców…


Pazurki, które Wam dziś pokazuje nosiłam ponad tydzień temu. Są po skróceniu, co oczywiście widać ;) Obecnie na paznokciach mam już inne neonki, które zobaczycie pod koniec tygodnia... Piękna majówka zdecydowanie sprzyja takim odważnym kolorkom :) 



Wracając do zdobienia...
Gdy zobaczyłam najnowszą kolekcję letnią firmy Maga, wybrałam dwie najbardziej neonowe żarówy i postanowiłam je połączyć. Tym bardziej, że gradient różu z pomarańczą zdaje się być gorącym trendem na nadchodzące lato :)


Wierzcie mi - w realu te kolory to prawdziwa petaarda! Żadne ze zdjęć nie oddaje tej neonowej tonacji! Z resztą - wiecie jak jest z foceniem neonków... :p


Połączenie to bardzo mi się spodobało wiec wiele na pazurkach nie robiłam. Jedyna odskocznia od – skądinąd – bardzo przyjemnie robionego gradientu – to cieniowany motylek wykonywany farbkami. 


Po zatopowaniu motylkowi dołożyłam odrobinkę cyrkonii. Abstrahując - top jest już do wyrzucenia - zgęstniał tak, że potrafi tworzyć na paznokciach fale Dunaju albo okropne bąble :( Dajcie proszę pomysł na jakiś dobry wysuszający i pięknie nabłyszczający - oby nie Seche Vite... 🙏


Właśnie – tym razem gradient powstawał bez żadnego problemu – zero bąbelków, lakiery łączyły się ze sobą świetnie :)

Krok po kroku jak powstawał motylek:



Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 3L,5L (2018),23
  • Farbki akrylowe
  • Gąbeczkę do gradientu
  • Pędzelki
  • Cyrkonie
  • Top matujący Lovely oraz Sally Hansen Insta Dri



Jak Wam się podoba taka neo mieszanka?
Pozdrawiam cieplutko 🦋







12 komentarzy:

  1. Kochana ja rowniez kocham maj, a kiedy Ty masz czas na takie pieknoty? Sliczne te neonki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana 😘 Jak to ja - najbardziej lubię nad ranem 😉

      Usuń
  2. WOW! Jakie żarówy! :D Motylek to nie jest mój ulubiony wzorek, ale gradient jest szałowy! 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo fajnie mi się go robiło 😉 Lakiery łączyły się bardzo dobrze 💖

      Usuń
  3. Mnie podoba się bardzo; zresztą przed chwilą pisałam to na fb;) motyl jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje sie byc calkiem prosty do zrobienia. Swietny efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. Już pisałam na INSTA, że paznokcie są mega... ♥ Co do topu, to od 4 czy 5 lat nie używam niczego innego niż SECHE VITE...proponuję kupić rozcieńczacz do niego - u mnie się sprawdza :) próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam Kochana, ale wolałabym jednak jakiś inny... 😘

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger