Róż z pazurem


Hej :) 
Ostatnio było trochę szaleństw, pora więc na coś spokojniejszego...  


Pazurki te nosiłam jakiś czas temu, kiedy to mój świat stanął  na głowie... W moim życiu nie zmieniło się chyba tylko to, że jestem sobą …


Zmienia się przede wszystkim moja sytuacja materialno -  mieszkaniowa – stała od 10 lat. Jest w tym element na minus, jest też na plus. A nic tak naprawdę nie jest jeszcze pewne. Czuje się jak na wielkiej karuzeli, której jedna strona to noc, a druga dzień, cieszę się i martwię w jednej chwili – potwornie ciężki mam teraz czas. Głowa zawalona myślami okropnie...



W paznokciowym świecie też zmienia się sporo... Przede wszystkim muszę nabrać dystansu do pewnych spraw, bo mój niełatwy charakterek sprawia, że angażując się za bardzo w pewne przedsięwzięcia dostaję po nosie.... No, ale nic - do rzeczy ;)


Dzisiejsze zdobienie to praktycznie spontan. Wiedziałam tylko, że chce mi się różu na rozweselanie nastroju. Użyłam ślicznego wpadającego w brzoskwinkę różyka od Maga Cosmetic Company. 



Nastrój jednak nie wygrał z chęciami, bo akcentowane paznokcie to czarny stempelek na rajstopce. Wzorek pochodzi z płytki Uber Chic. 


Różowe ornamenciki to naklejki 3 D. Naklejek tych mam sporo, w rożnych kolorach, bo bardzo je lubię. Niestety jak to naklejki tego typu, dość szybko zaczynają odstawać mimo, że topu mam na nich 2, a nawet czasem 3 warstwy… Te różowiutkie dodatkowo strasznie mi się rwały podczas odklejania z folii. Zużyłam cały komplet, dlatego też pokazuję je Wam na zdjęciu pochodzącym ze strony sprzedawcy - klik


Użyłam:

  • Odżywkę Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 0+22
  • Maga Diamond 14L (2017)
  • Płytkę UC 3-01
  • Czarny lakier do stempli BPS - recenzja - klik
  • Naklejki 3D
  • Top Sally Hansen Insta Dri


Jak zauważyłyście na części fotek mam na łapkach moje ukochane rękawiczki - "całuski" ;) Uwielbiam takie gadżety, więc pewnie zobaczycie je jeszcze nie raz :P


Zapraszam Kochane na resztę fotek no i do następnego :*
Żaneta




Dziękuję firmie Maga Cosmetic Company 
 za możliwość testowania produktów. 



24 komentarze:

  1. Śliczne te zawijasy, szkoda, że takie trudne we współpracy. :) Ja kocham rękawiczki bez palców i noszę takie nawet zimą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie rękawiczki to mi się z punkami kojarzą ;-D Punkami i rock'ową muzyką ;-D Był taki czas, że chętnie bym je nosiła ;-D Paznokcie super! Jak zwykle zresztą ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Ja taki styl bardzo lubię :p

      Usuń
  3. Piekne mani. Ja czekam za naklejkami, ale zamowilam kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciekawe jak Ci się bedzie z nimi pracowało :)

      Usuń
  4. Cudne te naklejki! Szkoda, że ich trwałość taka... nijaka właściwie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, też żałuje bo bardzo je lubie :(

      Usuń
  5. Po pierwsze to mam nadzieję, że wszystkie sprawy się powyjaśniają - oczywiście tak pozytywnie!
    Po drugie to tęskniłam już za Twoimi rajstopkami - jesteś moim rajstopkowym guru :)
    Po trzecie to śliczny róż - przypomina mi trochę hot-hot-hot pants od Color Club.
    I ogólnie śliczne mani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochanie - tez mam taką nadzieję... Faktycznie lakier jest podobny :)

      Usuń
  6. Kochana mani piekne i bardzo w moim stylu. Napisz mi na priv co tam sie u ciebie dzieje , martwie sie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne cuda <3 Jesteś mistrzem w tych rajstopowych zdobieniach ;) Co do prywatnego życia, będę trzymać kciuki aby wszystko dobrze się skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Skarbie :) Teraz każde kciuki na wagę złota! :*

      Usuń
  8. Widzę kolejne piękne mani !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamietaj, ze po zlych pochmurnych dniach przychodza te dobre, słoneczne doskonale rozumiem twoj bardziej ponury nastrój, bo tez przezywam zawirowania ale zawodowe. Ale z natury jestem optymistką wiec wierze, ze będzie lepiej i tobie też tego życzę, a pazury są mega, takie rockowe moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiele tych pochmurnych dni przede mną Marzenko... Ale mam nadzieję, że kiedyś się poukłada...
      Dziękuję Ci serdecznie :*

      Usuń
  10. Jakieś złe fluidy widać latają po blogosferze paznokciowej. Ja nie mogę się odkopać z pracą zawodową i jak widać mój blog ucichł:( Wkurzona jestem niezmiernie, bo nie mam czasu na nic, paznokcie maluję z doskoku, byle szybko, byle było pomalowane. O robieniu zdjęć nie wspomnę ... marzy mi się urlop ... i tylko marzy :( Pazurki piękne jak zwykle. Wierzę w to, że wszystko Ci się poukłada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się już martwiłam o Ciebie! Zastanawiałam się "gdzie jest Viola?!" A Viola w pracy :D No ale awans zobowiązuje - to zrozumiałe :) Czekam z niecierpliwością na Twoje pazurki :) I dziękuję :*

      Usuń
  11. Pazurki jak zwykle pierwsza klasa ! Życzę Ci, aby wszystko poukładało się pomyślnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne mani, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Cieszę się, że zostałaś :*

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger