Babciowa wiosna


Witajcie w najpiękniejszym miesiącu roku 🥰

Kocham maj ❤️ W maju ptaki śpiewają najpiękniej, w maju przyroda budzi się z zimowego snu, w maju słońce nie pali, ale grzeje tak, że chce się nadstawiać ku niemu twarz. 


 

W maju często pojawiają się pierwsze wiosenne burze, pierwsze truskawki, w maju urodziła się moja mama, w maju ja urodziłam syna - w piątym miesiącu roku, w jego piątym dniu, pięć minut po godzinie piątej 🙂 Dziś obchodzi swoje ostatnie, nastoletnie urodziny. Jestem stara 🙈 Ale te urodziny, zawsze wydłużają nam majówkę, a ja właśnie siedzę z kieliszkiem szampana w dłoni ;) 

 

Kiedy namalowałam to zdobienie, usłyszałam - jak przy każdym kwiatowym zdobieniu na bieli - że jest babciowe. Takie jak z dawnych, porcelanowych talerzyków naszych babć. 

I chyba coś w tym jest. Ale jakoś tak co wiosnę, ciągnie mnie do właśnie takich paznokci. 

 

I tak naprawdę, kiedy powstawały, miały być pseudoakwarelowe, ale w rezultacie tak je zamalowałam, że efektu akwareli, niemal nie widać :p

 

Postawiłam na różyczki (które znów wyszły jak kapusty trochę), listki i gdzieniegdzie motylki. Malowałam na bieli od Wibo, zmatowionej topem Lovely, zabezpieczałam topem Golden Rose Prodigy Gel. 

 

Pomyślałam, że zrobię też fotki na czarnym tle - dopiero tu dobrze widać, jak kiepsko opiłowałam małego paznokcia 😁

 

Choć pazurka na kciuku zazwyczaj widać tylko bokiem, to tym razem postanowiłam go też bliżej obfocić, bo wydaje mi się, że różyczka na nim, wyszła mi najładniej :) 

 

Życzę Wam ślicznego i spokojnego maja. I do zobaczonka 😘
Snaily


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger