Wielkanoc w stylu vintage


Witajcie świątecznie 🐣   
Ja oczywiście spóźniona. No ale manicure malowałam... dziś nad ranem :)   



Ostatnie dni były u mnie bardzo pracowite, bo postanowiłam zaszaleć. Świąteczne spacery wśród kwitnących jabłoni, wszelkie wycieczki, no i oczywiście święcenie koszyczka, postanowiłam zrekompensować sobie pysznościami. Trudno. Najwyżej będę jeszcze grubsza - o ile się da ;) 3 ciasta rolada, serowe roladki, gołąbki, dewolaje, pieczone mięsa, sałatki... zwariowałam :p


Moja stylizacja jest inspirowana tutorialem ślicznej pracy Anny Sikory. Oczywiście daleko mi do oryginału, ale chyba najgorzej też nie jest. 


Dwa nudziaczki, których użyłam to lakiery Golden Rose. Jaśniejszy posłużył mi za bazę, a ciemniejszym zrobiłam ciapki gąbeczką i zaznaczyłam nim końcówkę paznokcia. Taka kolorystyka zawsze mocno kojarzy mi się ze stylem vintage :) 


A moje manicure powstawało tak: 


Użyłam:
  • Sally Hansen Nailgrowth mirracle
  • Golden Rose Color Expert 141, 143
  • Prodigy Gel oraz top matujący GR
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelek


Kochani,
W te wyjątkowe i mam nadzieje jedyne takie Święta w naszym życiu, życzę Wam przede wszystkim zdrowia. Ale również spokoju, cierpliwości, dużo uśmiechu, nadziei i wiary w lepsze jutro. Niech Wielkanocny zajączek przyniesie Wam spełnienie marzeń i otuchę w tych niełatwych dniach. Niech ten sprawdzian z dobroci,  solidarności, empatii i wytrwałości, będzie dla nas wszystkich drogą do zmiany tego, co wydawało się być niezmienne...


Przytulam Was mocno i przesyłam mnóstwo pozytywnej energii ❤️
Do zobaczenia niebawem 








2 komentarze:

  1. Ale zaszalalas z wypiekami, u mnie w tym roku skromnie ale bylo milo, zajaczek przeuroczy <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger