Rajstopkowe kwiatuszki


Hejka :)   
Były ostatnio kolorowe kwiatuszki na czarnym tle, teraz pora na kolorowe tło i czarne kwiatki ;) 



Nie mogłam się też zdecydować, czy lepsza wersja mat czy błysk, więc pokazuję obie :) 


Nie wiem czy to widać, ale na każdym paznokciu mam gradient. Na maluchu błękit i zieleń,  na serdecznym zieleń i żółty,  środkowy to żółty i pomarańcz, pomarańcz z różem na wskazującym i róż z fioletem na kciuku. Przejścia oczywiście robiłam gar-gąbką, ale Warstw dałam zdecydowanie za mało - na niektórych zdjęciach widać moją nieszczęsną bruzdkę na serdecznym paznokciu. 


Kwiatuszki to czarna farbka akrylowa rozmywana wodą. Co ja ostatnio z tą wodą mam? Chyba temat suszy mi w głowie... Próbuje wyczarować deszcz.  I oczywiście burzę ;) Te kwiatuszki ciut przypominają mi... rajstopki, choć samo mani średnio mi się podoba :p 


Lakiery różnych firm, część już niedostępna - wykorzystuję resztki ;)


Mam nadzieje Kochani, że wszystko u Was w porządku i, że jesteście zdrowi.
Buziaki i do następnego😘



1 komentarz:

  1. Kochana urzekly mnie te kwiatki, czekam teraz na moje ukochane peonie ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger