Optymistyczny róż


Cześć :)  
Naszło mnie na coś bardziej pozytywnego.  A jaki może być bardziej optymistyczny kolor niż róż?  Chyba tylko inny róż ;)  


Ktoś mi ostatnio zarzucał, że nie stempluję. Oczywiście, że tak, choć najbardziej oczywiście kocham ręczne malowanki, wiec tym razem nie zabrakło i ich. 


Stempelek jest gradientowy, z trzech odcieni różu. Stemplowałam lakierami Kads i Color Alike. Wzorek pochodzi z płytki Moyra Damask Drapery.


Tak jak wspomniałam, na paznokciu serdecznym namalowałam o takiego byle jakiego kwiatuszka farbkami metodą aqua, a jego środek zaakcentowałam cyrkoniami.


Lakier to Chiodo Pro Soft Pinkfield i oczywiście... nie jest to hybryda :p
Mam nadzieje, że udało mi się wkręcić choć jedną osobę ;p


Użyłam:

  • Sallly Hansen Nailgrowth mirracle
  • Chiodo Pro Soft Pinkfield
  • Golden Rose Rich Color 76
  • Lakiery do stempli - Kads i Color Alike B.a.Sweetheart
  • Płytka do stempli Moyra Damask Drapery  
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelek
  • Topy matujący Lovely i Golden Rose Prodigy Gel
  • Stempel clear

Mam nadzieje, że u Was wszystko w porządku i, że jesteście zdrowi.
Pozdrawiam i do zobaczenia :)


2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger