Wanilia z łańcuszkami obsypana kwiatuszkami


Cześć :)  
Jak Wasze zdrowie Kochani? Mam nadzieje, że u Was tak jak i u mnie wszystko w porządku :)   

Mam też nadzieję,  że (w miarę możliwości oczywiście) siedzicie w domku, odpoczywacie i czerpiecie pełnymi garściami z tej nieciekawe sytuacji wszystko, co pozytywne może w niej być :) 


U mnie dziś kolejny pastelowy powiew wiosny. Choć jak prognozują - powieje niebawem chłodem.  Na jedno to dobrze - nie chce się wychodzić wtedy z domku :p



Lakier,  który widzicie to Essence Colour & Care 04 "Lean on me". Szczerze nie wiem czy jeszcze dostępny. Lakierów w tym kolorze mam zaledwie dwa i bardzo żałuję, że użyłam akurat tego, bo najzwyczajniej w świecie jest stary. Po rozcieńczeniu go bardzo mi smużył i okropnie krył.  Widać to na zdjęciach. Ale trudno. 



A samo zdobienie, to oczywiście farbki akrylowe i w manicure postanowiłam połączyć ciemno brązowe łańcuszki z mnóstwem kwiatuszków malowanych techniką akwareli (czyli rozmazywaniem wodą). Oczywiście moje mani nie jest tak spektakularne jak poprzednie - klik, ale chciałam po prostu poćwiczyć. 


Takie maleństwa malowane płatek po płatku, to zegarmistrzowska robota. Ciężko z takimi dirobinkam. Ale, że manicure jest urodzinowe to chciałam,  by kwiatków było jak najwięcej. 


Mój kolejny raz z tym rodzajem zdobienia, to na pewno będą już większe roślinki ;)
Mam nadzieje, że się Wam podoba.
Pozdrawiam Was serdecznie 





1 komentarz:

  1. U mnie wczoraj sypnelo sniegiem wiec obecnie jest bialawo hihihi, mam nadzieje ze jednak cieplo i slonce szybko wroca. Ten waniliowy kolor jest obledny kochana <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger