Kolory wiosny


Hej   
Idzie ponoć wiosna (choć amerykańskie prognozy, które pokazywałam Wam na Insta, nie napawają optymizmem), pora więc na kolorki ;)  



Żółte niczym słoneczko, błękitne jak niebo, różowe jak kwiatuszki, z zieloną barwą trawy i odrobinką brzoskwini – takie zrobiłam mani :p


Dziś totalny przegląd lakierowych firm. Pojawiają się Essence, neess, Maga, Golden Rose i Ingrid :) 


Kwiatuszki, to oczywiście farbki, a wewnątrz nich pierwotnie miały być cyrkonie, ale pomyślałam, że ich błysk zasłoni delikatność kwiatów,  więc użyłam kryształki Crystal Pixie.


Nie trzymają się one najlepiej na zwykłych lakierach, ale wystarczy odrobinka wodnego topu i można się cieszyć nimi ciut dłużej ;)


A tak krok po kroku powstawały zdobienia:
  1. Fragmenty paznokci pomalowałam lakierami – jak widzicie nie używałam żadnych szablonów – machnęłam byle jak ;)
  2. Pazurki zmatowiłam topem
  3. Zaczęłam malowanie kwiatuszków mieszając na pędzelkach biel z różem bądź z błękitem – tu dwie warstwy
  4. Kolejne dwie warstwy kwiatuszków
  5. Kwiatki obramowałam bielą i dodałam kropeczki – pręciki
  6. Na zewnątrz kwiatków dodałam trochę zawijasów
  7. Całość pokryłam bezbarwnym lakierem
  8. Wykończyłam matującym topem i na mokry układałam kryształki

Mani pod koniec posta, zobaczycie w wersji błyszczącej (paznokcie zdobione pokryte topem wodnym, a pozostałe żelowym). Same zdecydujcie, która wersja podoba Wam się bardziej ;)


Użyłam:
  • Maga Instant Protect
  • Maga Diamond 0, 7L (2018)
  • Ingrid Estetic 413
  • Golden Rose Color Expert 63
  • Essence the gel 38
  • neess – perski niebieski
  • Top matujący Lovely (opcjonalnie żelowy i wodny)
  • Kryształki crystal pixie
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelki

Pozdrawiam i do sklikania 😘



 

 I wersja glossy:

6 komentarzy:

  1. Przepiękne są te kwiaty <3 I kolory - w pełni wiosenne ;) Ja wciąż jakoś nie ogarniam one stroke, ale może w końcu uda się tej wiosny :D
    Wolę zdobienie w macie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam okropne pędzelki do one stroke, muszę zaopatrzyć się w jakieś fajne...
      Próbuj Kochana, ja tez się cały czas uczę tej metody, raz wyjdzie lepiej, raz gorzej, ale próbuje 😘
      Dzięki Słońce ♥️

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czas najwyższy na kolorki i energię :) Trzeba pożegnać zimę ♥️♥️♥️

      Usuń
  3. No po takim zdobieniu, to wiosna nie ma wyjścia i musi się w końcu pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, totalnie kocham takie pastele, u mnie tez niestety zaczelo pizgac i nadal ja i moje buty do biegania czekamy na wiosne i slonce :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger