Kolorowe płatki


Heloł :)  
Dziś mam dla Was kolejne wiosenne zdobionko. Nadal wołam wiosnę, bo mimo, że słonko świeci, a ptaszki śpiewają, temperatura pozostawia wiele do życzenia…  


Synoptycy straszą śniegami…. No nie – ja się nie zgadzam na powrót zimy :(  


W roli głównej dziś poza zdobieniem, piękny lakier z kolekcji Magi – Diamond Prestige. Lakier nosi nazwę „RÓŻnie bywa” i idealnie opisuje swój charakterek.


Jest piękny! Brakowało mi takich barw na paznokciach. 


To taka malinowa czerwień wpadająca w róż z intensywnymi tonami. Kryje po dwóch warstwach, ja dodałam trzecią – jak to u mnie zwykle bywa – z obawy przed prześwitami na długich paznokciach w trakcie robienia zdjęć.  


Jeśli chodzi o zdobienie - często maluję farbkami kwiatuszki... Zazwyczaj są one malutkie i jest ich dużo. Dziś postawiłam na jeden duży kwiat, podzielony na dwa pazurki i kolorowany rozwodnionym farbkami. 


Taki duży kwiatek o wiele łatwiej jest namalować, niż te drobniutkie. Mam nadzieje, że spróbujecie i na podstawie mojego stepu – namalujecie :)


Kwiatek nie jest trudny do namalowania, ale składa się z wielu elementów, które postaram się Wam krok po kroku przybliżyć:
  1. Akcentowane paznokcie pomalowałam czarnym lakierem 
  2. Zmatowiłam topem 
  3. Namalowałam farbką białe ramki, w których chciałam zmieścić się ze wzorem 
  4. Zrobiłam tła dla kwiatucha – od zewnętrznych krawędzi ku środkowi szerokim pędzelkiem robiłam maziajki mieszając farbki tworząc delikatny gradient – tą czynność powtórzyłam trzykrotnie. Na paznokciu środkowym zmieszałam zieleń z niebieskim a na serdecznym fiolet z różem.
  5. Namalowałam płatki kwiatów – rozpoczęłam od tych najbardziej zewnętrznych – płatki malowałam zwykłym drogeryjnym pędzelkiem dzięki czemu uzyskałam strukturę niegładką a taką niteczkową – tanie pędzelki mają swoje plusy ;)
  6. Namalowałam kolejne płatki 
  7. I kolejne 
  8. I płatek po środku 
  9. Każdy z płatków obramowałam bielą przy użyciu cienkiego pędzelka 
  10. Płatki pofarbowałam rozwodnionymi farbkami – tymi samymi, których używałam do tła mieszając je na środkowym płatki 
  11. Dodałam białe linie na obrzeżach płatków 
  12. Od brzegu płatków ku środkowi zrobiłam cieniutkim pędzelkiem białe cienie 
  13. Od środka kwiatu zrobiłam dużo cieniutkich kreseczek – cieni farbką czarną
  14. Dodałam białe kropeczki - pręciki wewnątrz kwiatka 
  15. To samo powtórzyłam kolorowymi farbkami 
  16. Całość mani zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem i żelowym topem 

Do zdobienia użyłam:
  • Maga Instant Protect
  • Maga Diamond 0, 23
  • Maga Diamond Prestige 12
  • Farbki akrylowe 
  • Pędzelki 
  • Topy żelowy i matujący Maga 

Nie macie już dosyć kwiatków? :p
Buźki i do sklikania niebawem

6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger