Snaily i Dora malują – Mroźna noc…


Hej :)    
Zbliża się koniec miesiąca i koniec roku, pora wiec na duecik make up & manicure.  


Dziś na szybciutko i z mojej strony skromnie.
Chyba każdej zimy muszę użyć tego lakieru. Sporo mam metalicznych granatów, ale absolutnie żaden po zmatowieniu nie daje tak spektakularnego efektu. Mowa tu o Smart Girls Get more nr 10. Lakier niestety kryje kiepsko – 3 warstwy i dość długo schnie, no i nie znam jego składu, więc kiepsko... 
Raz na jakiś czas jednak daje mu szansę, bo jest piękny ;)


W zeszłym roku pokazywałam go Wam w połączeniu z bielą i złotem, dziś postawiłam tylko na towarzystwo bieli. Sopelki malowałam przy użyciu farbek białej i ciemnoniebieskiej z brokatem. 


Po utrwaleniu matowym topem, błysku im dodałam piękną Ledą z serii Księżyce Jowisza firmy Maga. Żałuję, że nie miałam na tyle czasu, by pokazać Wam, jak ślicznie te sople błyszczały w ruchu. 



Użyłam:
  • Sally Hansen Nailgrowth Mirracle
  • Smart Girls Get more 10
  • Maga Diamond 807 Leda
  • Farbki akrylowe
  • Top matujący Lovely
  • Pędzelki


A taki śliczny, mroźny makijaż przygotowała Dorota:


 
Oczywiście na Jej profilu możecie dokładnie przeczytać czego użyła ;) klik
Buziaki i do zobaczenia😘


4 komentarze:

  1. Kochana piekny duet stworzylyscie, a lakier podoba mi sie nieziemsko, taka niebieskosc szlachetna <3 Wesolych Swiat Zanetka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienie bardzo ładne i mroźne ;)
    Wierzę, że błyszczy pięknie, bo mam ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I makijaż i pazurki są piękne <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger