Fioletowa bombeczka



Hej hej :)
Dziś mani niewyszukane, no i pościk będzie krótki, bo wiadomo – przed świętami nie wiadomo w co ręce włożyć.

Czasu na wywody nie ma, pazurów tez nie robię godzinami, a i Was nie chce zatrzymywać tu na długo – na pewno macie co robić :)


Dziś mani na projekt #paznokciowagwiazdka2018 u @colorshade na Instagramie. 

Tym razem tematem były ozdoby. Postanowiłam więc zmalować bombkę typu świderek i połączyć ją z kolorkiem, którego już jakiś czas u mnie nie było.


Piękny fiolet, który widzicie to dwuwarstwowiec - Klejnot Magi (4Z), potraktowany matowym topem. Takie wykończenia błyszczących lakierów straszliwie mi się podobają. 



Na serdecznym pazurku fioletowe flejki z kolekcji Snaily (nr 11, do kupienia tu). Niestety nie udało mi się go pięknie uchwycić, kto chce zobaczyć tego spektakularnego gagatka z efektem holo, zapraszam na post, w pełni jemu przeznaczony – klik).


Na środkowym paznokciu coś, co bardzo mnie zawiodło – trzy warstwy El Corazon American Lurex 423/995 – półtransparentna czarna baza z fioletowymi drobinami, które udało mi się uchwycić… w butelce :(



Na serdecznym paznokciu delikatne gwiazdki na łańcuszkach z kropeczek, a na środkowym wspomniana bombeczka, której kontury namalowałam farbką i wypełniłam wymienionymi wcześniej lakierami. Kokardka, zawieszka i gwiazdki również malowane farbkami.




Muszę pokazać Wam prezent, jaki dostałam od Dorki (klik). Kto jest za mną na Instagramie pewnie już widział ;) 



Prezenty robione własnoręcznie zawsze mnie mega rozczulają. Może to głupie, ale myślę, że są takie osobiste, mają duszę… 


Bombeczka przyszła przedwczoraj i byłam w szoku, że tak pięknie dopasowała się kolorystycznie do barwy mojego mancure :D Dorota to jest jednak czarownica. Dziękuję Ci Słońce. Skąd wiedziałaś jakie mam paznokcie?!


I teraz już nie mam wyjścia – muszę ubrać choinkę na mój ulubiony choinkowy kolorek czyli fiolet :p Co prawda miałam nadzieje (przed mistrzostwami świata w piłce nożnej), że w tym roku będę miała w końcu choinkę biało – czerwoną. No nie wyszło… ale nic się nie stało (…) :p



Użyłam:

  • Maga instant Hydrate
  • Maga Diamond 0, 4Z)
  • Maga Snaily 11
  • El Corazon American Lurex 423/995
  • Topy żelowy i matujący Maga
  • Farbki krylowe
  • Pędzelek



Jak tam Wasze przygotowania do świąt? Ja tonę w garach :p Mam już bigosik, barszcz, krokiety i śledzie – nie jest źle ;) W końcu bardziej kocham gotować niż sprzątać :p
Buziaki i do sklikania :)



6 komentarzy:

  1. Moja kochana uwielbiam takie fiolety, moze nie w paznokciach tylko w makijazu oczu <3 Pieknie sie mienia, u mnie w tym roku choinka na bialo, a dodatko w domu oczywiscie zlote. Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to bardzo elegancko będzie 😍♥️♥️♥️

      Usuń
  2. Ja tam wolę sprzątanie niż gotowanie :D Ale to dlatego, że w kuchni jestem noga :D
    Bombka świetna! Podoba mi się bardzo Twoje zdobienie - o dziwo tym razem też stawiam na fiolet i właśnie w takiej kolorystyce tworzą się moje paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę jak żeśmy się zgrały :D
      Słuchaj Słońce to machniom w przyszłym roku - ja do Ciebie pojadę pogotować a Ty do mnie posprzątać :p 😉♥️

      Usuń
  3. a myślałam, że już nie kocham fioletów, ale chyba mnie jeszcze do nich ciągnie :)
    ps. kiedyś miałam na choince podobną bombkę, wesołych swiąt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, mówisz szybkie zdobienie....pół dnia bym chyba siedziała :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger