Matt & Shine. Efekty od firmy MAGA.


Cześć :)  
Za nami czas halloweenowych zdobień, pora na zdobienia pełne błysku :)  


Wkrótce Andrzejki, potem Sylwester, karnawał, w tak zwanym międzyczasie również święta, ale to, co w najbliższym czasie nie raz zobaczycie  na blogu, to mocno dekoracyjne manicure, w sam raz na imprezę ;)


Która z nas nie lubi błyskotek? Ja chyba nie znam takiej kobiety :p
Dlatego też firma MAGA przygotowała dla nas olśniewające efekty, które rozświetlą każdy manicure.

Pokrótce przedstawiam Wam je na wzornikach:




PIXEL EFFECT:
1. Różowe złoto
2. Złoto dla zuchwałych
3. Spacer po lesie
4. Piasek pustyni
5. Mielony cynamon
6. Piaszczysta plaża

EFEKT SYRENKI
7. Syrenka Attina
8. SyrenkaArielka
9. SyrenkaAquata
10. Syrenka Cleo
11. Zakochana Księżniczka
12. Lazurowa Wróżka

SPECTACULAR
13. Na czerwony dywan
14. Gwiazda Hollywood
15. Glamorous!
16. Jak milion dolarów
17. W swietle reflektorów
18. Confetti19 .Efekt śnieżynki
20. Nieśmiały rumieniec
21. Tęczowy kryształek

SPECTACULAR MATT
22. Sky Blue Matt
23. Ocean Velvet Matt
24. Pastel Red Matt


Ja postanowiłam wykorzystać do zdobienia pierwszy z nich, czyli Różowe złoto z serii Pixel Effect.


Wszystkie z pyłków powyżej, zaprezentował
am Wam na czerni. Ale jak ja ich używam?
- pyłkiem posypuję mokry lakier, delikatnie przyklepuję opuszkiem, resztę strzepuje i omiatam pędzlem
- tego typu ozdoby zawsze aplikuje na kolor podobny do danego efektu, dlatego dzisiejsze różowe złoto, nałożyłam na jedną warstwę  - 8Z - Czas na sweterek. W razie wytarcia się pyłku ewentualny prześwit nie będzie aż tak widoczny, jak na czerni (zerknijcie n
a zdobienie na palcu środkowym, które troszkę się wytarło)
- aby uniknąć wytarcia i prześwitu, pyłek pokrywam lakierem bezbarwnym i po raz drugi aplikuje pyłek na mokro i nadmiar strzepuję
(efekt zobaczycie na palcu serdecznym)


 Tego typu wykończenie jest chropowate i strukturalne.
- aby uzyskać na pyłku efekt tafli, należy pokryć go topem, po wyschnięciu wyrównać nierówności bloczkiem i dwukrotnie zaaplikować Top Coat.


Ale wracając do manicure – ja połączyłam efekt z czernią, którą postanowiłam zmatowić. Na środkowych paznokciach widzicie mój ukochany efekt rajstopki ostemplowany wzorkiem z płytki Moyra Ornaments 3, a na nim zawijaski malowane również lakierem i posypane pyłkiem. 

  

Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 0, 23, 8Z
  • Pixel effect - Różowe złoto
  • Maga Matt Top Coat
  • Płytkę Moyra Ornaments 3
  • Czarny lakier do stempli Kads
  • Stempel Clear, pędzelek

Wszystkie powyższe efekty możecie kupić na stronie sklepu firmy Maga, czyli tu.


Jeśli marzą Wam się jednak efekty imprezowe w płynnej postaci, to przypominam Wam o mojej efektownej kolekcji lakierów Snaily, dostępnej tu.
Buziaki






17 komentarzy:

  1. A ten top Maga na długo daje efekt matu? Bo genialnie wygląda na zdjęciach. Moje nigdy nie są tak bardzo matowe *.*
    Genialnie to wygląda do błysku. Czekam na kolejne imprezowe zdobienia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z matowymi topami jest niestety problem...
      Ja używam zamiennie Maga, GR, Lovely, ale mam na nie swoje patenty ;)
      - Żaden świeży top nie daje mi satysfakcjonującego efektu matu. Wolę, kiedy lekko zgęstnieją ;) Wtedy zawarta w nich krzemionka jest bardziej skoncentrowana :p Tylko niestety jest ryzyko białych kropeczek na paznokciu
      - daje dwie warstwy topu - wtedy się tak szybko nie wyświeca
      - zawsze można zabezpieczone już mani delikatnie zmatowić bloczkiem - tez jest fajny efekt
      ♥️♥️♥️

      Usuń
    2. Dzięki za porady <3 ja też daję zazwyczaj 2 warstwy. Albo dokładam po 2 dniach

      Usuń
  2. Przepiekne maja blyskotki, a Twoj mani kochana niesamowicie mi sie podoba, ostatnio mam faze na czarne pazurki, ale nie znalazlam idealnej czerni (jeszcze). Masz racje juz niebawem szalenstwo blyskowe, juz nie moge sie doczekac zdobien a sama makijazy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta czerń jest idealna - ja mam jedną warstwę. Uwielbiam ten lakier. Jest kremowy, szybko wysycha, naprawdę ♥️
      Tez mam ostatnio fazę na czarne :p
      Dzięki Kochana 😘😘😘

      Usuń
  3. Ciekawie prezentują się te efekty :) Twoje zdobienie bardzo kojarzy mi się z Sylwestrem lub karnawałem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest mocno imprezowe :D
      Mam w planach trochę takich porobić :D

      Usuń
  4. Różowe złotko jest śliczne, będzie idealne do karnawałowych zdobień ;) syrenki i pixele bardzo mi się podobają, ale już spectacular nie przypadł mi do gustu, drobiny są zbyt duże jak dla mnie, chyba że jako akcenty w jakimś zdobieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są większe. Ja tez wole te drobniejsze. Ale mam pomysł i na te grubsze ;)

      Usuń
  5. Moja srocza dusza właśnie ma zawał 😁 nie wiem czy umiałabym się zdecydować na jeden 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Cię zaprosić na Instagram, gdzie pokazuje jak świetlikują w ruchu, ale chyba już widziałaś :p
      Zmyliło mnie zdjęcie profilowe ;)

      Usuń
  6. myślę, że każda sroczka zostanie tu i zatrzyma się na dłużej, świetne efekty, ale czy lubię bawić się takim brokatem? hmmm sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię bardzo :D Choć przyznam ze wole zabezpieczać do gładkiej tafli (a nie jest to takie proste), bo denerwuje mnie jak haczy :p

      Usuń
  7. Czerń ze złotem wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger