Magnetyczna rajstopka


Hej :D  
Dziś przychodzę do Was z nietypową propozycją użycia kociego oka.  




Jak wiecie baaaaardzo lubię kombinować, a mając podstawową wiedzę na temat właściwości lakierów tradycyjnych, można cudować z ich wykorzystaniem na przeróżne sposoby.


Dziś chcę Wam zaprezentować pierwszy z nich, ale mam nadzieje, że wkrótce pokażę jeszcze jeden pomysł (…)


Czy można z wady zrobić zaletę? Zerknijcie i oceńcie same ;)
Jak wiadomo większość magnetycznych lakierów kryje dość kiepsko. Trzeba nakładać kilka warstw, a najlepiej zastosować czarną bazę. I to ostatnie rozwiązanie jest najbardziej popularne.


Mow
a o duochromowym cat eye od El Corazon. 


Ale co właściwie jest w tej buteleczce? To opiłki żelza zatopione w transparentnej bazie, które pod wpływem magnesu zostają zebrane w konkretnym miejscu na paznokciu.


Właśnie przez tą transparentność bazy te lakiery tak kiepsko kryją. I  dobrze! :p
Bo dzięki temu można w prosty sposób uzyskać magnetyczny… efekt rajstopki z drobinkami :D
A jak wiecie to jeden z moich ulubionych i często wykorzystywanych sposobów na manicure.


Ja nałożyłam jedną grubszą warstwę
i namagnesowałam. To dało efekt ślicznej, magnetycznej poświaty. Do mani dodałam stempelek - na rajstopce czarny, na czerni odbijałam lakierem Maga M-Ray R1. 


Na pozostałych – klasycznie wykorzystałam lakier cat eye, czyli jedna namagnesowana warstwa na czarnej bazie.


Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 23
  • El Corazon Kaleidoscope Magnetic nail polish "Cat's eye" "Duo Magic Cats" №Mur-72 9
  • Płytkę Moyra Ornaments 3
  • Czarny lakier do stempli Kads
  • Gel top Coat Maga
  • Neodymowy magnes, stempel Clear

Jak Wam się podoba taka propozycja?
Pozdrawiam i do sklikania :)








10 komentarzy:

  1. Kurczę, czemu ja jeszcze nie stemplowałam lakierem M-Ray? Genialnie to wygląda :) Całość wygląda bardzo ładnie. Podoba mi się pomysł z rajstopką, ale ja jednak jestem fanką porządnego krycia na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez :D Ale skoro już mam taki lakier to można go wykorzystać w ciut inny sposób ;)
      PS. Nie mam pojęcia czemu jeszcze nie stemplowalas M-Rayem :p ;) ♥️

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł! I jak fantastycznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na sylwestra by mi pasowały :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyglada to kocie oko, taki zuczek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z tą magnetyczną rajstopką ! Piękne pazurki Ci wyszły 😍

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger