Galaxy nails 3


Hej Kochane :) 
Może letnie galaxy bardziej wpasowywałoby się w sierpniowy post – kiedy mamy piękne noce spadających gwiazd, ja jednak postanowiłam zmalować je już teraz. 



Co tu dużo mówić – pozazdrościłam Nail Crazinesss Jej pięknego, kosmicznego zdobienia i postanowiłam zrobić je ponownie. 


Poza tym w projekcie Malinowej (baner z boczku) tematem drugiego tygodnia jest niebo. Początkowo miały być to chmurki, ale czasu ostatnio mam potwornie mało (co widać po moich zaległościach na Waszych blogach - przepraszam, nadrobię :) ), dużo w moim życiu się dzieje, a te pazurki miałam już zmalowane - to wrzucam... 


Co prawda początkowo wylądowały w folderze "niedoszłe", gdzie wrzucam prace, które mi się nie podobają, no ale natłok spraw nie pozostawił mi wyboru... 


Kosmiczne paznokcie robiłam trzeci raz. Poprzednie możecie zobaczyć tu i tu, a także jako element wigilijnego zdobienia - tu


Tym razem przełamałam nieco charakter galaxy i oprócz tradycyjnych elementów charakterystycznych dla tego zdobienia, postawiłam na obecność ciał niebieskich należących do naszego Układu Słonecznego. Na prawej dłoni dostrzec możecie dwie planety, na lewej Księżyc oraz Ziemię ;) 


To, co także nowego pojawiło się w moim galaxy to dwie benzynki od El Corazon, które sprawiają że galaxy mieni się tak jak nigdy dotąd ;) No i jest w nim dużo więcej, niż zwykle kolorów. Takie szalone galaxy :)



Patrzcie tylko na tą tęczę :D


Użyłam:

  • Odżywkę Maga Instant Rebuild
  • Sophin GelLac 655
  • Wibo Blossom Time żółty i biały
  • Alle Paznokcie One Colour Pro 73, 177
  • El Corazon Kaleidoscope Lakomanyak 07 i Special Paint For stamping 23
  • Lovely UV Shine 5
  • Essence the Gel 49 turn the lights on!
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelki do zdobień, kawałeczki gąbki, pęsetę
  • Szablony i paski do frencza
  • Top Sally Hansen Insta Dri

Kochane, już w przyszłym tygodniu na blogu małe rozdanko, więc bądźcie czujne... 

Buziaczki :*
Żaneta  

35 komentarzy:

  1. Piękne! ;-) Galaxy strasznie mi się podoba, ale nigdy mi tak pięknie nie wychodzi! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :D. Te są sporo przesadzone, kiedyś muszę zrobić jakies jasne :)

      Usuń
  2. Ja poszlam jeszcze bardziej na latwizne w tym tygodniu, bo tak samo - nie mialam czasu zeby zmalowac cos, a mialam tyle pomyslow w glowie. Czekam juz na kolejny tydzien i zdobienie koronkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koroneczki juz mam zmalowane :) miałam zrobić dwa zdobienia ale czasowo raczej nie dam rady ;)

      Usuń
  3. O ŁAŁ. :O Moje się nie umywają... To jakiś kosmos jest, normalnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały czas myślę nad zmalowaniem takiego galaxy i zawsze cos mi staje na przeszkodzie. Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam galaxy, ale twoje jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już na miniaturce widziałam, że to będzie prawdziwe szaleństwo! Mega pazury!!! Przez to, że są takie długie to dodatkowo lepszy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie są... Obciachałam :p Dzięki Kochana <3

      Usuń
  7. prawdziwe dzieło sztuki! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, ale mi miło, że moje się tak podobały :* A ja uważam, że galaxy jest dobre na każdą porę roku. Twoje wykonanie jest nieziemskie (dosłownie i w przenośni). Szczególnie ten księżyc jest przepiękny!!
    A co do folderu "niedoszłe" to coś czuję, że niejedna perełka by się tam znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Skarbie :* Twoje są prześliczne! <3 No ja już kiedyś pisałam, że to co mi się podoba, nie podoba się innym i na odwrót - nie wiem czemu tak jest... Czasem się zastanawiam czy nie wrzucać chociaż na Insta Story tych nielubianych przez mnie zdobień, może faktycznie komuś się spodobają... ;)

      Usuń
    2. No pewnie, że wrzucaj. Albo tam albo nawet możesz na blogu zrobić jeden wpis z tymi niechcianymi. Jestem pewna, że będą nam się podobać :D

      Usuń
  9. Mistrzyni...co tu niedoszłego widzisz Kochana? Czepiasz się sama siebie :P Też siedzę i powoli nadrabiam zaległości na blogach z blogrolla...narobiło się ich trochę...na bieżąco jestem jedynie z instagramem (bynajmniej nie swoim..). Pazurki piękne jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Ja potrzebuję chyba z tydzień, żeby się pozbierać :p

      Usuń
  10. Kosmos, normalnie kosmos! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger