Się zieleni


Hej Słonka :)  
Przyroda budzi się do życia, a ja - jak na ogrodnika przystało - przesadziłam kwiaty, posiałam ukochaną maciejkę, a na moim parapecie zawitały świeże zioła :D   



Nie mogłam wiec powstrzymać się, by na pazurki nie wrzucić odrobinkę zieleni ;) Skróciłam też ciut paznokcie, dwa dni przyzwyczajałam się do ich długości. Zawsze biadolę, jak poszaleję z pilnikiem, ale wiem, że przesadzam, nie są przecież krótkie ;) Z resztą - wiosną, wszystko szybko rośnie :p 


Lakier, który mam na paznokciach, pokazywałam Wam już poprzedniej wiosny i tam opisywałam go obszerniej – klik – idealnie wpasowuje mi się on w obecna porę roku. Bardzo przypomina mi świeżą trawkę, choć są tacy, którym kojarzy się z kiwi :p


Na akcentowanych paznokciach widzicie farbkowe malowanki. Bardzo chciałam, by przypominały one obecnie kwitnące owocowe drzewka. Chyba średnio się udało ;) Ale po niektórych fotkach w towarzystwie roślinności, która zadziałała jak kamuflaż, stwierdziłam, że warto Wam je pokazać (Martusiu - dziękuję😘).


Lakier kryje po 2-3 warstwach i nie ma problemu z jego aplikacją, ani zmywaniem. 

W buteleczce drobinki dają złudzenie drobniutkiego, błyszczącego niebieskiego shimmeru, natomiast na paznokciach tracą blask i przypominają drobniuśki, ciemnozielony piaseczek.


Zdobionko również zmatowiłam, co zobaczycie na ostatnich zdjęciach wpisu. Same tradycyjnie zdecydujcie, która wersja jest bardziej Wasza :D 


Użyłam:
  • Lovely nail growth
  • El Corazon Kaleidoscope "Dreams about spring" №Spr-09 Magic flower
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelki
  • Topy Sally Hansen Insta Dri oraz matujący Lovely



Jak Wam się podoba taka wiosna radosna? ;)
Buźki





PS. Jestem Wam winna wyjaśnienia... Dostałam kilka wiadomości z pytaniem czemu nie było mnie na Meet Beauty.. Zatrzymały mnie problemy zdrowotne - paskudne uczulenie i przygwożdżający do łóżka kręgosłup :( Mam nadzieję jednak, że niebawem spotkam się z Wami :D Bardzo bym chciała! See Bloggers się szykuje ;)


I wersja matowa:



14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt. Nigdy nie miałam tak długich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam, oglądam, oglądam... I po prostu nie mogę się napatrzeć!!! Są tak piękne!!!! Jesteś prawdziwą artystką moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie Ty Kochana, nie wyrzuciłabym ich 😘 Z całego serducha dziękuję ♥️

      Usuń
  3. W blysku zdecydowanie lepiej :). Piekne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. te kwiatuszki są prześliczne, jak prawdziwe! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam tę zieleń z zeszłego roku 💚 Tegoroczne kwiatki są bardzo realistyczne, pięknie Ci wyszły 💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to już chyba na instagramie komentowałam - naprawdę za każdym razem gdy myślę sobie, że już nic lepszego nie zmalujesz Ty mnie zaskakujesz i tworzysz tak cudowne zdobienia, że szczękę zbieram z podłogi! :) To jest na pewno jedno z Twoich najlepszych zdobień (a przynajmniej jedno z tych, które najbardziej mi się podoba ;-) )

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana dziekuje za przypomnienie, musze koniecznie posiac maciejke... kocham jej zapach i bardzo kojarzy mi sie z Polska <3 Sliczne pazury, ale o tym to Ty juz przeciez wiesz <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Bardziej mi się podoba w wersji błyszczącej :) Coś marudzisz - kwiaty są przepiękne i od razu wiedziałam, że są to kwiatki drzewek owocowych ♥ Cudownie, nieustannie mnie zadziwiasz Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger