Różowo mi



Witajcie słonecznie 🌞 
Powiem Wam, że jestem zachwycona pogodą! Jest tak ślicznie, że trudno usiedzieć w domu… 

Jeśli lato będzie tak piękne, jak piękna jest wiosna, to chyba nie będzie na co narzekać :p


Mnie wzięło na róż… I dziś mam na pazurkach zdecydowanie mojego ulubieńca tego sezonu. Uprzedzam – na żadnym zdjęciu nie zobaczycie autentycznej energii tego koloru. 



W rzeczywistości jest po prostu obłędny i wierzcie mi – nawet najbardziej szarobura stylizacja ubraniowa Wam nie pomoże schować się w tłumie, jeśli ten lakier wyląduje na Waszych paznokciach. 


Ten kolor to prawdziwa petarda! I widać go na kilometr :D Żałuje, że nie jestem w stanie oddać go na fotkach. Mowa o 5L z najnowszej kolekcji firmy Maga. Nazwany został „Różowo mi”… Oj taaaak, bardzo różowo :D

 
Elementem dekoracyjnym towarzyszącym temu pięknemu lakierowi jest moja kochana rajstopka, którą uwielbiam łączyć ze wszystkim, ale z neonami najbardziej, oraz delikatne srebrne naklejki wodne. 



Zainspirowana swoim ubiegłorocznym mani – klik – początkowo postawiłam na wykończenie manicure cyrkoniami… To nie był dobry pomysł, tylko spójrzcie: jak dla mnie tandeta, kicz, za dużo, za bogato… 



Cyrkonie więc zdjęłam, a granice między kolorem i rajstopką zaznaczyłam srebrną farbką akrylową.
Mi ta wersja zdobienia podoba się dużo bardziej – przesyt przy tym kolorze naprawdę nie jest wskazany :D



Użyłam:

  • Maga Diamond 0,23,5L(2018)
  • Naklejki wodne Y-004
  • Srebrną farbkę akrylową Kaibo 
  • Szablony - paski do frencza
  • (Cyrkonie)
  • Top Sally Hansen Insta Dri

Jak Wam się widzi ten róż? Lubicie takie odcienie?
Buźki i do sklikania 😘



15 komentarzy:

  1. Wow,cudowne ,a nie obrazisz się jak skrade Ci ten pomysł?bo po prostu nie moge się napatrzeć:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty Marzenko, oczywiście, że się nie obrazę 😀 Czestuj się do woli ☺️ Dziękuję Ci Kochanie 😘

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To prawda 😀 Wiem, że lubisz takie kolorki 😘

      Usuń
  3. Mam hybrydy Maga i je uwielbiam :). Na roczek corci chcialam cos stonowanego, ale chyba postawie na neonki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć w neony Kochana 😍 Niech piękne paznokcie będzie widać na kilometr! ♥️
      Wcale się nie dziwie, źe pokochałas Magę. Gdybym miała zacząć malować hybrydami wybrałabym właśnie ich. To świetna marka ♥️♥️♥️

      Usuń
  4. Ja jestem miłośniczką kiczu i ta wersja z cyrkoniami też mi się podoba. 😜 Neonowy róż sama wolę z bardziej pomarańczowymi tonami, ale faktycznie mocy nie można mu odmówić. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę 😀 To powinny spodobać Ci się pazurki, które pokażę za tydzień, bo będzie to neonowy pomarańczowo różowy gradient 😉😘

      Usuń
  5. Kochana niesamowity kolorek :D Masz racje warto bylo przezyc mrozna i sniezna zime, bo ogoda rozpieszcza u mnie obecnie 27 stopni w cieniu ;) Latoooooooo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, z zimy się od razu lato zrobiło 😀 I dobrze, niech nas grzeje! 🌞🌞🌞😘♥️

      Usuń
  6. Świetne! Ten róż idealnie zgrał się ze srebrem, no i jeszcze negative - super efekt!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger