Snaily i Dora malują. Wielkanocny Zajączek.



Witajcie Kochani🐇
Nie umiem robić wielkanocnych paznokci. Nie umiem i już! I nie lubię! Bo nie umiem :p


I o ile wszystkie kwiatuszki, motylki itp. itd. jakoś wychodzą, to narysowanie pisanki czy przerysowanie zająca z dziecięcej kolorowanki to dla mnie totalny horror!!!
No ale coś trzeba było wydumać…


Jak widzicie, dziś razem z Dorotą postanowiłyśmy przygotować świąteczny duecik.
Ja postawiłam na szarość z odrobiną pasteli, Dorota na pastele z odrobiną szarości.


Ja namalowałam zająca (a przynajmniej coś, co miało go przypominać), a Dorota namalowała uszy, których mojemu zajączkowi zabrakło. Zwyczajnie się nie zmieściły ;) Zmieściły się na palcu, ale to oczywiście rozwiązanie tymczasowe :) Całą listę produktów, jakich użyła Dorota znajdziecie na Jej Ig - klik


Całość mojego mani wykonana jest lakierami Maga oraz farbkami. 
Delikatny stempel imitujący pisankowe wzory na prawej dłoni to gradientowy wzorek z płytki QXE-20 (jest to podróbka płytki BORN PRETTY STORE BP-L010)


Zajączek z domalowanymi na palcu uszkami ;)



Użyłam:
  • Sally Hansen Diamond Flash
  • Maga Diamond ,15L(opakowanie zastępcze),14L,17L,16L,19L,22
  • Lakiery do stempli Kads (żółty,różowy,niebieski)
  • Farbki akrylowe Kaibo i Madisi
  • Płytka QXE-20
  • Stempel Clear,pędzelek
  • Sally Hansen Insta Dri
Kochani życzę Wam
Zdrowych, Wesołych Świąt Wielkanocnych
Dużo wymarzonych prezentów od zajączka ;)
 
I oczywiście bardzo mokrego Dyngusa :p



Do zobaczonka po świętach
Buziaki







10 komentarzy:

  1. Kochana bombowe zdobienie, chcialabym tak nie umiec malowac zajaczkow ;) Zycze Ci wspanialych i spokojnych Swiat, duzo relaksu i pomyslow na nowe mani <3

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!duet bardzo mi sie podoba! A zajaczek na paznokciach, to juz kolejne arcydzielo. Moze Dora da mi kilka wskazowek, co powinno znalezc sie w zestawie do makijazu i co po czym sie uzywa? Wesolego Alleluja Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana nie ma problemu! Złap mnie na instagramie, albo na Facebooku, pisz śmiało w każdej sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Żanetka! Fantastyczny króliczek! Ja nawet bez uszu wiedziałam o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, a ja nawet usłyszałam, że bardziej konia przypomina 😜😂

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger