Walentynki z Sally Hansen


Hej Misiaczki ;) 
Dziś ostatnie walentynkowe zdobionko w tym sezonie. 
Też macie już dość różu, czerwieni, serduszek itp. itd.?
Mi już te wszystkie zdobienia uszami wychodzą ;) Może dlatego, że zrobiłam ich aż 9 :p
Ale o tym – potem.



Dzisiejsze zdobienie, pomijając farbki, w całości wykonałam lakierami Sally Hansen. 

To jest to, co lubię – jedna marka - od odżywki aż po top.
Dacie wiarę, że to moja pierwsza (oprócz jednorazowego zastosowania bieli jako podkład)  przygoda z lakierami Sally Hansen na blogu?


Tu wszystkie lakiery pochodzą z serii Xtreme Wear. Moje wrażenia? Osobiście wolę gęstsze lakiery i szersze pędzelki, ale zarówno krycie (2 warstwy), połysk i trwałość oceniam zdecydowanie na plus.


W mani postawiłam na sweterkowe pazurki, tym razem w typową jodełkę oraz wątpliwej urody miśka malowanego farbkami. Misia rysowałam z mojego zeszłorocznego tutorialu, zabrałam mu parasolkę (pamiętacie? - klik), a dodałam serducho.


Użyłam:
  • Sally Hansen nailgrowth Miracle
  • Sally Hansen Xtreme wear 139,239,320,
  • Farbki akrylowe, pędzelek
  • Top Sally Hansen Insta Dri


Na koniec podrzucam Wam jeszcze kilka zdjęć dzisiejszego zdobionka oraz kolaż ze wszystkimi walentynkowymi mani z  tego roku. Piszcie, które podoba Wam się najbardziej.

Miłego, romantycznego wieczoru :)
Do zobaczenia😘
Żaneta


24 komentarze:

  1. Poszalałaś w tym roku ;) hihi co jedno zdobienie to ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Dobrze, że już koniec ;) 😘😘😘

      Usuń
  2. Nono, aż 9 zdobień! Mnie chyba najbardziej spodobały się nr 3,4,6 i 8 :) A w dzisiejszym podoba mi się zimowy klimat - idealnie pasuje do pogody za oknem (u mnie dziś śnieg) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sweterkowe paznokcie pokochałam ♥️ Muszę popróbować innych ściegów 😀

      Usuń
  3. Piękne wyszły! Zimowa i sweterkowa wersja walentynek bardzo mi się podoba :)

    No właśnie zależy jakie cienie i pigmenty ktoś ma :) U mnie ten fioletowy np. wygląda lepiej niż część pyłków typowo przeznaczonych do paznokci ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobienie bardzo mi sie podoba, ja w tym roku kochana nietypowo bo goscil u mnie ciemny mani bez zdobien i bez serduszek hihihi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i dobrze, bo te róże, czerwienie, serduszka bokiem mi wychodzą 😂

      Usuń
  5. Chyba te z tego posta mi się najabrdziej podobają ;) i numer 6 - są boskie, i 7, i 8 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Cieszę się, że tak dużo :) Dziękuję Ci Kochana ♥️♥️♥️

      Usuń
  6. Przesłodki jest ten misiek, ale jak dla mnie wygrywa siódme zdobienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszka świecące w ciemności robiły furorę nocą :D
      Dziękuję Słonko 😘

      Usuń
  7. Ale wyczarowałaś tych zdobień :D Miś jest bardzo słodki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😀 Trochę się ich nazbierało 😜

      Usuń
  8. Booooziu, 9 zdobień - ja ledwie jedno pseudo-walentynkowe wydusiłam! Twoje wszystkie piękne! Zastanawiam się dlaczego Miś jest wątpliwej urody? Mnie się podoba bardzo! Super połączenie z tym sweterkiem, kolorki rewelacja też ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana 😘 Miś zeszłoroczny wyszedł mi lepiej - dlatego 😉 ♥️♥️♥️

      Usuń
  9. Miś nie jest wątpliwej urody! Wyszedł Ci bardzo ładnie :) Zdobienie jest w moim stylu. Chyba z tych wszystkich 9 podoba mi się najbardziej. Podziwiam, ze zrobiłaś aż tyle :o Ja w tym roku ani jednego :D
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ♥️♥️♥️
      Nie do wszystkich robiłam posty, dlatego udało mi się pokazać tak dużo 😀

      Usuń
  10. Łiii, moja kochana, Walentynki jej uszami wychodzą :D Ale za to pięknie nam uprzyjemniłaś ten czas! Lakiery Sally Hansen bardzo lubię, Xtreme Wear mam ulubionych kilka kolorów, ale najgorszy ten cieniutki pędzelek :< Przyzwyczajają nas wszędzie teraz do szerszych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak.... Dla mnie szersze lepsze zdecydowanie :)
      Cieszę się że był to przyjemny czas 😍
      Dziękuję Słonko ♥️♥️♥️

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger