Wpleciony pastel


Witajcie w białym świecie!
Nie wiem jak u Was, ale w Gdańsku zrobiło się biało i pięknie!
Mam nadzieje, że nie tylko na chwile...


Ja... znów poszalałam z pilniczkiem. I teraz mi bardzo, bardzo smutno i wogóle nie chce mi się malować paznokci :( I nic mi się na nich nie podoba... Chyba zawsze w takich chwilach będę narzekać - wybaczcie :p


Wiem, że nie są krótkie, ale po przyzwyczajeniu się do dłuższych, po prostu mi źle z takimi o 3 mm krótszymi :(


I weź tu dogódź babie. Za długie - zaczyna być ciężko ładnie ułożyć dłoń do zdjęcia, no i przecież trzeba troszkę przypiłować, poprawić kształt. Za krótkie - co ja najlepszego zrobiłam?! I dawaj odżywki na wzrost, masaże, olejowanie... No ciężko dogodzić :p


No ale do rzeczy.
Zimą rzadko noszę pastele. Jeśli już to takie właśnie mroźne niebieskości. W sumie sama nie wiem dlaczego, ale wydaje mi się, że pastelowe barwy lepiej wyglądają w ciepłe dni. Ja ostatnio wiecznie mam ciemne pazury, to taka mała odmiana mi się przyda.


Mani zmalowałam na ostatni już temat Projektu Asiulcowej - Pastele. Jak to zleciało piorunem... Mam nadzieje że Asiulcowa wybaczy mi tylko akcent pasteli wpleciony w mani :) 


Muszę chyba przeprosić się z jaśniejszymi lakierami i używać ich częściej;)
Cudny pastelowy błękit to Morgan Taylor, metaliczny niebieściak to Golden Rose, a w marble na środkowym możecie dostrzec akcenty niebieskiego metalika od Magi.


Marble robiłam na macie. Jak to zrobić opowiadałam w filmiku. Znajdziecie go w poście tu.
Mani wykończyłam matowo. Niestety zeżarło mi to trójwymiarowość sweterka, który powstał przez nałożenie czterech warstw lakieru. 


Użyłam
  • Lovely nail growth
  • Morgan Taylor Water Baby
  • Golden Rose Ice Color 155
  • Maga Diamond M01
  • Top matujący Lovely
  • matę do stempli

A Wy jakie kolory lubicie nosić zimą?
Buźki 💙
Żaneta 


20 komentarzy:

  1. Kochana Ty moja zdolniacho <3 U mnie to dopiero krotkie hahahahaha ale granat na pazurkach jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze! Nieważne jaka długość! Ważne by byly zadbane 😘💙

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :D Ja tak się zastanawiam czy nie zaszaleć i nie zrobić jeszcze jednych pastelowych :p

      Usuń
  3. Bardzo ładne jednak na taki mani zdecydowałabym się tylko na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja na sweterek nie zdecydowałbym się latem, ale fakt - pastelowe kolory pasują mi bardziej do cieplejszych dni :)

      Usuń
  4. Twoje "krótkie" to dla mnie długie :) Ładne zdobienie - pastele zimą? W sumie czemu nie! Chociaż ja też mam bardziej w tym sezonie ochotę na ciemniejsze odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też do tej pory :D Ale chyba złapałam fazę na pastele bo robię następne 😂

      Usuń
  5. Takie piękne długie paznokcie, a ja swoje znów musiałam trochę spiłować, no! :D Śliczny efekt marble, chociaż kolory nie moje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słonko 😘 Pomału przyzwyczajam się do długości ;)

      Usuń
  6. Cudowne!!!
    Pędzę na filmik!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieski jest dobry i zimą i latem! Marmurek jest śliczny - muszę w końcu sama jakiś zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marmurkowo-lazurowy paznokieć jest piękny... idealnie pasuje do puchu za oknami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten środkowy jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger