Sylwester z gwiazdami


Witajcie w ostatnim dniu 2017 roku 🎇 
Nie macie pojęcia, jak się cieszę, że się kończy. Nie należał do najszczęśliwszych i mam nadzieje, że kolejny będzie lepszy :) 


Wiem, miałam Wam pokazać trzy sylwestrowe zdobienia i nie – nie zabrakło mi czasu, po prostu się zakochałam :D


Jako trzecie miało być holo, ale jak nałożyłam obecny pyłek, to stwierdziłam, że chcę z nim powitać Nowy Rok. A karnawał za chwilkę, wiec holo zdążę Wam jeszcze pokazać.


 
Pyłek to tzw. Efekt pawia. Kompletnie skradł moje serce! Bardzo ciężko uchwycić ten piekny błysk! W cieniu wygląda jak kameleonek z przygaszonymi drobinkami. Natomiast pod mocnym światłem rozbłyskuje miliardem gwiazd! Szał!!! Po krótce – mieszanina kameleona i holo.


Ten to dokładnie Born Pretty Store i był moim pierwszym zakupem na AliExpress. Kupiłam dwa. Ten to nr 10, znajdziecie go tu. To, co mnie przeraziło to ilość pyłku. Jest go w pudełeczku naprawdę mało. Jest jednak dość wydajny.


Mani mam na paznokciach trzeci dzień i nie widzę mankamentów. Jak? 
Postanowiłam nałożyć dwie warstwy. I tak na czarny lakier nakładałam pyłek. Pokrywałam bezbarwnym lakierem i znowu nałożyłam pyłek. Pokryłam topem wodnym BPS. I poczekałam aż dobrze wyschnie.  Top nakładałam wieczorem, godzinę przed spaniem. Następnego dnia mogłam robić już wszystko i kontakt z wodą nie był mi straszny ;) 


Po dwa paznokcie na każdej łapce ozdobiłam gwiazdkami. Kiedyś bardzo nie lubiłam gwiazd na paznokciach. Teraz podoba mi się to coraz bardziej. Gwiazdki robiłam czarnym lakierem na macie przy użyciu szablonów. 


Szablony są bardzo fajne ale… nie na paznokcie. Są dość grube i ciężko je rozłożyć. Na matę natomiast są super. Ja jednego paseczka używałam kilkukrotnie.


Do zdobienia użyłam:
  • Lovely nail growth
  • Maga Diamond 0,23
  • Peacocks effect Born Pretty Store #10
  • Szablony gwiazdki
  • Top wodny Bps
  • Aplikator do cieni, miękki pędzel, matę do stempli

Paznokcie mienią się cudownie :) 



Kochani moi!
W Nowym 2018 roku życzę Wam przede wszystkim zdrowia. Ale też szczęścia, ogromu miłości, niewielu, ale prawdziwych przyjaźni i spełnienia absolutnie wszystkich, nawet najbardziej absurdalnych marzeń!
 
Do zobaczenia już w Nowym… 😘
Żaneta



Tak wyglądało mani po 6 dniach:
 



15 komentarzy:

  1. Kochana witam w Nowym 2018 Roku <3 Oby nam sie tylko szczescilo, a gwiazdy byly zawsze obecne w naszym zyciu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana koniecznie! Zwłaszcza te spadające i spełniające marzenia :D

      Usuń
    2. Oj tak, ale wiem ze marzenia sie spelniaja <3

      Usuń
  2. Śliczny efekt i śliczne zdobienie. Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow. piękne *-*
    Szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Wszystkiego najszczęśliwszego! 😘

      Usuń
  4. Tak sobie nadrabiam zaległości na Twoim blogu i normalnie nie mogę wyjść z podziwu nad Twoją kreatywnością. Żanetka, jesteś po prostu mistrzynią, bez dwóch zdań...i wiem, że już to kiedyś mówiłam, ale taka jest prawda Kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger