Rudolf w szoku :p


Ho Ho Ho :D  
Nie wierzę! Przedwczoraj wieczorem na Mierzei Wiślanej spadło w krótkim czasie sporo śniegu :) Cieszyłam się jak małe dziecko. 


W zasadzie to myślałam, że super pełnia tak świeci, że na dworku jasno i oniemiałam, gdy wyjrzałam przez okno i zobaczyłam, że jest biało :p Wracając jednak do domku - czym bliżej, tym śniegu mniej. Jak widać śnieżek Gdańsk omija :( 


Jak widać zaskoczona byłam nie tylko ja… Hehe :D Żarcik :p
Zachciało mi się Rudolfa i w sumie miał wyjść trochę pijany, trochę zakręcony, szalony, a wyszedł przestraszony i zaskoczony ;) Postanowiłam go jednak pokazać bo wygląda śmiesznie :D W zeszłym roku malowałam Mikołaja, to teraz jest renifer :p


Zarówno Rudolfa, jak i śnieżynki malowałam farbkami akrylowymi. Renifer powstawał tak:


Ta piękna czerwień, którą widzicie na pazurkach to ChiodoPRO 101. Pamiętajcie, że lakiery tradycyjne, są odpowiednikami hybryd z kolekcji Edyty Górniak o tym samym numerku. 


Moim zdaniem czerwień ta jest idealna do świątecznych zdobień. Napakowana jest drobniuśkim shimmerem, który w buteleczce mieni się złoto, a na paznokciach widoczny jest w postaci miliarda czerwonych drobinek. Lakier kryje świetnie. 1-2 warstwy całkowicie pokrywają długie paznokcie. 



Do zdobienia użyłam:
  • Sally Hansen Complete Care
  • ChiodoPRO 101
  • Golden Rose WOW! 04 (tło dla Rudolfa)
  • Farbki Akrylowe Madisi (104, 332, 684, 690) 
  • pędzelki



Jak Wam się mój szalony Rudolf podoba :D
Buziaki
Żaneta



Dziękuję firmie ChiodoPRO 
za możliwość testowania produktów

17 komentarzy:

  1. Tak sie zastanawiam, najpierw malujesz olowkiem? Bo nigdy nie moge tego rozkminic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś od początku do końca malowałam farbkami :) Ale odkąd odkryłam, że fajnie się maluje ołówkiem na zmatowionym lakierze to sobie najpierw szkicuję :) Tym bardziej, że taki rysunek można zetrzeć gumką i poprawić ;)

      Usuń
  2. Kochana swietny renifer hahaha, a masz racje ten lakier jest idealny na Swieta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten rudolf jest przefajny!!! Świetne świateczne pazurki >3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śmieszny renifer :) Bardzo podoba mi się ta czerwień od Chiodo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Rudolf, jak z kreskówki. :D A czerwień jest mega, faktycznie idealna na święta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słonko 😘 Tak, ten lakier jest idealnie bożonarodzeniowy ;)

      Usuń
  7. Hahaha super! takiej wersji Rudolfa jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudolf wersja poświąteczna - pijany i zdziwiony 😂

      Usuń
  8. Chyba muszę się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger