Termiczny sweterek



Cześć  
Asiulcowa w trzecim temacie swojego projektu zarządziła sweterki. Zdaje się, że to najlepszy moment wkraczać pomału w tematy zimowe…  



Wspominałam Wam już to w zeszłym roku – zimowe zdobienia należą do moich ulubionych :D Uwielbiam śnieżynki, błękity i wszelkie śnieżne brokaciątka.


Sweterki 3D na swoich paznokciach robiłam po raz pierwszy. Skoro udało mi się zrobić wcześniej pikowanie, róg jednorożca, czy muszle - to dlaczego miałabym nie wydziergać sweterkowego wzoru? ;) A czy wyszło – oceńcie same. 


Zdobienie zrobiłam na czterech pazurkach – na każdym sweterek jest inny. Na lewej łapce zdobienie malowało się dość prosto, na prawej oczywiście dramat – już wolę one stroke malować lewą ręką ;) Także przepraszam za koślawce :p 


Zdobienia powstawały na zmatowionych lakierach El Corazon Kaleidoscope.  


Do uzyskania sweterkowego wzoru potrzebowałam aż pięciu warstw lakieru, dlatego też robienie sweterka rozłożyłam na dwa dni, by wszystko elegancko wyschło. Lakiery El Corazon  wysychają na szczęście dość szybko. 


Żeby nie było nudno do bieli dołożyłam brokatowy p2, prezentowany przeze mnie niedawno na rajstopce – kilk.  Tym razem jednak brokacik pokryłam topem, po wyschnięciu wyrównałam bloczkiem i ponownie pokryłam topem, z małych paznokci zrobiły się więc trochę grubaski ;)  


Błękit natomiast to lakier termiczny ;)  Delikatnie zmienia odcień niebieskości z ciemnej w zimnie, do jasnej, niemal białej w cieple.  



W warunkach pokojowych dawał złudzenie niebieskiego gradientu, bo przecież przy skórkach cieplej, niż przy wolnym brzegu ;) Mam na szybciutko filmik ale bez statywu, także trochę się telepie ;) 


Jak można zauważyć - szybkość zmiany koloru zależy i od temperatury, i od ilości warstw lakieru :) Gdybym dłużej trzymała łapki w wodzie, zmiana może byłaby bardziej wyraźna :) Fajnie byłoby mieć kolor który zupełnie zmienia barwę na inną…


Pędzelek jakiego użyłam do zrobienia wzoru to ten z lakieru do zdobień, firmy Inglot – do malowania lakierami ten jest dla mnie najlepszy. 


Użyłam:
  • Lovely nail Growth
  • p2 SAND Style 150 Lucky
  • Kaleidoscope Sophisticated Polishmaniac 112 
  • Kaleidoscope Thermo 21 
  • Lovely Matte top Coat
  • Sally Hansen Insta Dri
  • Pędzelek


Muszę się Wam pochwalić, że nie wytrzymałam i dziś zrobiłam moje pierwsze zakupy na Aliexpress! Także bankructwo przewidziane, hehe :D I tak długo wytrzymałam :p A Wy – poszalałyście dziś coś? :)


Dajcie znać, który sweterek przypadł Wam do gustu najbardziej? No i – czy podołałam?
Buziolki 😘
Żaneta



29 komentarzy:

  1. twoje paznokcie jak zwykle zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, chyba odwaze sie zrobic cos na zwor sweterka, ale do Twojego to mi dalekooooo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło fantastycznie! Ale dwa dni robić sweterek? Podziwiam :D Przy okazji zdobień strukturalnych chwalę wyższość hybryd i żeli nad lakierami tradycyjnymi (chyba za każdym razem!) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie, bo uwielbiam długo robić mani :) Za to zmywanie - pare minut i po sprawie - nie to co hybryda :p
      Dzięki Słonko 😘❤️

      Usuń
  4. Mi by sie naprawde nie chcialo robić sweterka przez dwa dni :D. Cudnie Ci to wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ❤️ Ja uwielbiam sie bawić :D

      Usuń
  5. Cudne! <3 I niech teraz patrzą ci, co mówią, że ładne sweterki to tylko na żelu albo hybrydzie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach taki sweterek, ktorego hybrydą się nie zrobi, ale narazie nie wiem czy wyjdzie wiec mowie o tym nieśmiało ;) Dzięki Kochana ❤️❤️❤️

      Usuń
  6. Genialne! Szkoda, że ja nie mam tyle czasu, żeby bawić się w malowanie przez 2 dni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tu sie nie ma czym martwić, bo na poczatku po prostu pomalowałam paznokcie, potem zmatowilam potem zmalowalam wzorki i dokładałam kolejne warstwy dla wypukłości ;) I tak naprawdę na każdym etapie powstawania tego sweterka paznokcie nie wyglądały na nieskończone ;) Także można je nosić i "po drodze" cos dokładać ;)

      Usuń
  7. MEGA! Ja już też robiłam w tym roku sweterki :d Co do alie, uważaj to uzależnia :d Ja na razie staram się nie wchodzić na inny dział niż paznokciowy tam, tylko to uchroniło mnie przed uzależnieniem :D

    W tym roku kratka nasiliła się zdecydowanie, przez panujący na nią trend! Ale faktycznie co roku na jesień wracam do tego motywu, może ze względu na to, że często występuje na ciepłych szalach i kojarzy nam się z jesienią? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Dlatego tak się przed Ali zapierałam ;) Teraz już popłynę :p

      Usuń
  8. Czy lakiery El Corazon Kaleidoscope nie zawierają formaldehydu/jego pochodnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zawierają :) Są produkowane zgodnie z formuła Big5Free.

      Usuń
  9. Ale fajny sweterek. A pomysł z użyciem lakieru termicznego to strzał w 10! Extra!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chylę czoła! Jesteś moją Mistrzynią! Wladasz pędzelkiem tak, jak ja szydełkiem, więc dzierganie wyszlo w 100% najbardziej podoba mi się 4 sweterek... a jeżeli chodzi, o wspomniane przez Ciebie koslawce, to uwierz mi, że kilka minut zastanawiałam się która ręka to która i nie znalazłam żadnych niedociągnięć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochanie :* Nie masz pojęcia jak czekałam na Twój profesjonalny komentarz :D :* <3

      Usuń
  11. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten sweterek! U nas Weronika też brała udział w tym wyzwaniu...
    Zaskoczył mnie i dał ciekawy efekt lakier brokatowy na małym paznokciu.
    Pozdrawiam
    ~Tereska

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger