Baby (Marble) Boomer


Hej :) 
Też tak macie, że czasem zrobicie mani i spodoba Wam się pomysł, a wykonanie już niekoniecznie? 



Baby Boomer bardzo lubię i podoba mi się w każdej odsłonie.
Poza tym, to takie zdobienie, które idealnie nosi się o każdej porze roku. 


Jakiś miesiąc temu zachciało mi się Baby Boomera w połączeniu z marmurkiem. No i zrobiłam. Jednak samo wykonanie niezbyt mi się podobało. Za mało bieli, za brzydki marmurek i całość nie taka jak trzeba, no i paznokcie krótsze – zdobienie wiec wylądowało w folderze „niedoszłe” - oto to, sprzed miesiąca:


Sam pomysł jednak wydawał mi się fajny, wiec postanowiłam zdobienie odtworzyć, czego efekty widzicie w dzisiejszym wpisie.


Do wykonania gradientu użyłam lakiery Sophin. Róż z serii Macaroons idealnie pasował mi kolorystycznie. Podobnych kolorów mam wśród swoich skarbów sporo, ale ten wydał mi się najbardziej akuratny. 
Udało mi się lakiery wykorzystać do ostatniej kropli - lubię to, bo mam wtedy miejsce na nowe :p 


Na blogu Baby Boomer ląduje trzeci raz. Pierwszy był w towarzystwie stempli, drugi - farbek akrylowych. Teraz postanowiłam urozmaicić BB naklejką typu marble robioną na macie. Jak wykonać takie marble opowiadałam na filmiku w poście 👉klik.


Zmieszałem kolorki użyte do wykonania gradientu i dołożyłam do nich odrobinkę lakieru imitującego syrenkę firmy Maga.


Chciałam jeszcze serdeczny paznokieć przyozdobić jakimś cyrkoniowym akcentem, w rezultacie jednak pozostawiłam zdobienie skromne - bez zbędnych, przesadnych dodatków.


Użyłam:

  • Odżywkę Lovely Nail Growth
  • Sophin GelLac 654
  • Sophin Vinyl 340
  • Maga Diamond 11L(2017)
  • Top CDN Vinylux
  • Matę do stempli, gąbkę do gradientu.



Co myślicie o takim połączeniu ?
Pozdrawiam :*

Żaneta 



15 komentarzy:

  1. "Lakier syrenka" spisał się tutaj świetnie i fajnie , że go dodałaś ;) Baby boomer bardziej podoba mi się u kogoś, siebie nie widzę w takich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Ja w sumie też dość rzadko noszę, ale lubię :)

      Usuń
  2. Na swoich paznokciach na nigdy nie mialam babyboomera. Ten z watermarble bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, delikatne, podoba mi się. Marmurek wygląda ślicznie - super, że dodałaś do niego tę syrenkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wplatać takie świecące niteczki w marmurki ;) Dzięki Słonko 😘

      Usuń
  4. Kochana kojarzy mi sie z rozowym marmurem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenie - ta nowsza wersja podoba mi się bardziej niż ta poprzednia. Przymierzałam się ostatnio do babyboomer'a na swoich paznokciach, ale tak jakoś wyszło, że w końcu nie zmalowałam - ale ale, Twoje zdobienie mnie motywuje, że w końcu muszę spróbować! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słonko 😘 To ja niecierpliwie czekam na Twoje! ❤️

      Usuń
  6. Babyboomer podoba m się choć dla mnie to za mało :-P Ale u kogoś to bardzo eleganckie i uniwersalne rozwiązanie :-D
    U Ciebie podoba mi się połączenia z marble - miłe urozmaicenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie! Faktycznie za pierwszym razem było jakby za mało bieli, ale bez przesady! Widzę, że chyba jesteś perfekcjonistką, przynajmniej w temacie zdobień ;)
    Gratuluję zużycia lakierów do końca. Mnie się jeszcze nigdy nie udało :D
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam babyboomer, a w tym wydaniu wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger