W biel z szarości



Witajcie w przedostatnim miesiącu tego roku :) 
Ależ ten czas leci, prawda? Zasuwa, jak rakieta ;)   

Dopiero, co witaliśmy Nowy Rok, za chwilę go pożegnamy… 


Właśnie – korzystając z okazji, nieśmiało chciałabym przypomnieć Wam, o trwającym wciąż Kalendarium Zdobień… W październiku robiłam tylko dwie kartki… Co prawda dostałam również pracę na Tydzień Pisania Listów od dziewczyn z bloga Werterownia,  niestety ciężko mi to było ugryźć i wpasować w konkretny dzień, gdybym takich prac miała siedem, byłoby mi łatwiej… ;) Ale, żeby nie było – to ta piękna praca:



Wracając do dzisiejszego zdobienia…
Wiecie, co myślę o bieli na moich paznokciach – dramat… 


Nie to, żebym bieli nie lubiła – wręcz przeciwnie! Ale, jak już nie raz wspominałam – myślę, że poszerza płytkę i nie wygląda dobrze, poza tym do bieli – moim zdaniem – trzeba mieć pazury idealne… Ja takowych nie posiadam, ale korzystając z okazji, że są długie postanowiłam je w biel przyodziać.


Mamy teraz taki czas, że na dworku po prostu jest szaro. Ja czekam na biel – a Wy? Postanowiłam tym razem pójść więc właśnie w te dwie barwy. 


Lakiery to jak widać - Maga. Biel z kolekcji stałej oraz szaraczek z poprzedniej zimówki. Oba dwuwarstwowce. 


Na akcentowanych pazurkach widzicie malowane kwiatuchy i moje ukochane łańcuszki :) Lubie ten motyw i pokazywałam go już tu i tu. I na pewno nie widzicie go u mnie ostatni raz ;)
Postanowiłam mani również zmatowić, też wyglądało ok :) 


Użyłam:

  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 22, 19Z (2016)
  • Farbki akrylowe
  • Top matujący Maga
  • Top CDN Vinylux
  • Pędzelki


Do zobaczonka niebawem :)
Żaneta  



Dziękuję firmie Maga Cosmetic Company 
za możliwość testowania produktów

24 komentarze:

  1. Piękne, bardzo starannie wykonane paznokcie! :)

    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie! Ja kiedyś nie przepadałam za bielą na paznokciach, ale z odpowiednim akcentem wygląda dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo biel jest problematyczna ;) Mimo, że lubię - rzadko ją noszę...

      Usuń
  3. Kochana ja tam uwazam ze biel jest piekna na Twoich pazurkach. Zazdroszcze dlugosci :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie! A takie lancuszki Musze kiedys zrobic u siebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. W wersji matowej zdobienie podoba mi się nawet bardziej ;)
    Jestem zaskoczona dobrym kryciem tej bieli. Kwiatki wyglądają świetnie, a łańcuszki muszą kiedyś wylądować u mnie :)
    Bardzo dziękuję za wrzucenie moich paznokci! Chociaż jest mi odrobinkę wstyd, jak widzę je koło Twoich :D
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, przecież są sliczne 😍 Tak - biel kryje fantastycznie :)

      Usuń
  6. Ja tam nienawidzę zimy, więc lepiej żeby szybko sobie poszła! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wole zimę od jesieni ;) I za oknem, i na paznokciach :D Choć oczywiście najbardziej czekam na wiosnę :p

      Usuń
  7. Nie wiem czemu uważasz, że biel mogłaby nie pasować do Twoich pięknych paznokci? Jak dla mnie zdobienie jest po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Skarbie :) Ano jakos srednio mi sie moje pazurki w bieli podobają. Jeszcze z akcentem jako tako, ale solo juz niekoniecznie ;)

      Usuń
  8. wow cos fantastycznego w macie wyglada bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Bieli solo też raczej nie noszę, ale pod zdobienia, to już namiętnie :) Jedyny lakier jaki kiedykolwiek zdenkowałam to właśnie biel (no i czerń) :) Wiesz co ... odgapię w którymś momencie od Ciebie te łańuszki, bo wyglądają cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgapiaj, zgapiaj Kochana :) Przecież ja tez od kogoś zagapiłam ;) A to bardzo wdzięczny motyw :)

      Usuń
  10. Biel to faktycznie trudny kolor, w dodatku zazwyczaj trzyma się słabiej niż inne kolory. :) Ale tutaj wygląda pięknie, zaczarowały mnie te kwiatki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ❤️ A takie banalne mi się wydawały ;)

      Usuń
  11. Najs :-D Kwiatek, kresek, kropek i zdobienie gotowe - Tobie naprawdę nie wiele trzeba aby super wszystko wyglądało ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Czasem zastanawiam się czy nie o to w tym wszystkim chodzi ;) Mało a efektownie :p

      Usuń
  12. Piękne mani :) Czy do robienia wzorków nadda się każda farbka akrylowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, że tak. Ja nie używam tych dedykowanych do paznokci a dla plastyków. Ja preferuję farbki te bardziej gęste - mają lepszą pigmentację, szybciej schną, z resztą zawsze można je rozrzedzić ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger