Prezent ­čÄü


Hej Kochane :)  
To ju┼╝ czwarty tydzie┼ä ZBIOROWEGO MALOWANIA :) Zesz┼éy tydzie┼ä zaowocowa┼é a┼╝ czterema moimi pracami, a gdybym mia┼éa wi─Öcej czasu to malowa┼éabym jeszcze, bo - wiecie ju┼╝ - zimowe zdobienia uwielbiam ­čĺÖ 


Je┼Ťli macie ochot─Ö obejrze─ç troch─Ö zimy, ewentualnie zag┼éosowa─ç, klikajcie tu
 
Tego tygodniowy temat to prezenty :)



Kt├│┼╝ ich nie lubi? Ja uwielbiam dostawa─ç prezenty, a ju┼╝ szczeg├│lnie te niespodziewane :) 



Przyznam si─Ö Wam, ┼╝e jestem szcz─Ö┼Ťciar─ů, a w┼éa┼Ťciwie to musz─Ö tu podzi─Ökowa─ç mojej mamie za imi─Ö, jakie mi da┼éa. Dzi─Öki temu do Bo┼╝ego Narodzenia mog─Ö do┼éo┼╝y─ç jeszcze jeden dzie┼ä ┼Ťwi─Ötowania – dzie┼ä moich imienin – 27 grudnia :D I oczywi┼Ťcie – jeszcze jeden prezent! Czy┼╝ to nie cudowne? ;)


Ale wracaj─ůc do zdobienia. Postawi┼éam na bardzo subtelne, zimowe kolorki, delikatny gradient niemal niewidoczny, odrobink─Ö b┼éysku, naklejki wodne – prezenciki oraz jeden du┼╝y akcent – prezent malowany farbkami :)



Zdobienie zrobiłam przy pomocy:
  • Od┼╝ywki Biogel
  • Essence the gel (soft metal) 49 - Turn the lights on!
  • Wibo extreme 25
  • Farbek akrylowych: bia┼éej, niebieskiej, szarej, granatowej, srebrnej i czarnej.
  • Naczynka z wod─ů, p─Ösety, no┼╝yczek, g─ůbki
  • Naklejek wodnych
  • P─Ödzelka Bqan #1
  • Glitter topu Sensique Fantasy Glitter - 216 Disco lights
  • Topu Sally Hansen Insta Dri

Krok po kroku:

  1. Nałożyłam odżywkę
  2. Pazurki pomalowałam lakierem Essence
  3. Zrobi┼éam gradient lakierami Essence i Wibo,  z wyj─ůtkiem serdecznego paznokcia lewej ┼éapki
  4. Po wyschnięciu wyrównałam bloczkiem
  5. Gradientowane pazurki pokryłam glitter topem
  6. Na pazurki serdeczny i ┼Ťrodkowy prawej ┼éapki i ┼Ťrodkowy lewej na┼éo┼╝y┼éam naklejki wodne - ma┼ée prezenciki
  7. Na serdecznym paznokciu zmalowałam prezent farbkami
  8. Zabezpieczyłam zdobienie topem Sally Hansen
  9. Wyczy┼Ťci┼éam sk├│rki

Tak malowałam prezent:


Uwielbiam robi─ç prezenty. Chyba nawet bardziej ni┼╝ je dostawa─ç...


Co roku przed ┼Ťwi─Ötami – ju┼╝ od pa┼║dziernika zaczynam gromadzi─ç je dla najbli┼╝szych. W tym roku mam niestety niewiele :( 



Najwi─Ökszy problem mam z synem, kt├│ry co roku dostawa┼é ponad dwadzie┼Ťcia – rozpu┼Ťci┼éam jedynaka ;) Kiedy┼Ť cieszy┼é si─Ö ze wszystkiego, dzi┼Ť nie cieszy go nic...


Ale najwi─Öksze wyrzuty mam odno┼Ťnie mamy, kt├│rej co roku od kilku lat prezentowa┼éam fotokalendarz, a teraz – nie do┼Ť─ç, ┼╝e moje zdj─Öcia by┼éy trzy tygodnie wraz z popsutym laptopem w serwisie, to jeszcze chyba wszystkie w tym roku robi┼éam... w┼éasnym paznokciom ;D




A Wy Kochane – wolicie prezenty dawa─ç? Czy dostawa─ç?
Buziaki ­čÄü
┼╗aneta :)



14 komentarzy:

  1. Super! :) Ręczna malowanka wyszła Ci przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi si─Ö, jak delikatne s─ů te pazurki, a ten du┼╝y prezent wyszed┼é super! C: Ja sama lubi─Ö i dostawa─ç, i dawa─ç prezenty :) Wychodz─Ö z za┼éo┼╝enia, ┼╝e wol─Ö nie dosta─ç nic albo jakie┼Ť ciasteczka czy ┼Ťwieczk─Ö, ni┼╝ jak─ů┼Ť niepotrzebn─ů rzecz, bo "wypada". Moi przyjaciele cz─Östo te┼╝ czekaj─ů na swoje prezenty ┼Ťwi─ůteczne czy urodzinowe, ale jak ju┼╝ znajd─Ö co┼Ť super, to kupuj─Ö im od razu - i wtedy dostaj─ů ode mnie tylko fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ja rownie┼╝ wol─Ö nie dosta─ç nic niz dosta─ç co┼Ť niepotrzebnego bo wypada. Na szcz─Ö┼Ťcie z nami lakieromaniaczkami nie ma problemu ;) S─ů natomiast takie osoby, kt├│rym na prawd─Ö niewiadomo co podarowa─ç i sprawiaj─ů wra┼╝enie niezadowolonych z ka┼╝dego upominku... Wtedy jako ko┼éo ratunkowe chyba tylko pozostaj─ů karty podarunkowe ;)

      Usuń
  3. Śliczny prezencik malowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepi─Öknie! Ja chyba lubi─Ö zar├│wno dawa─ç, jak i dostawa─ç prezenty ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dzi─Ökuj─Ö za ka┼╝dy komentarz - dzi─Öki temu wiem, ┼╝e jeste┼Ťcie ze mn─ů i razem tworzymy tego bloga! Jest to te┼╝ dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponuj─ůce obserwacj─Ö za obserwacj─Ö nie s─ů mile widziane. Nie reklamuj si─Ö. Je┼Ťli spodoba mi si─Ö u Ciebie - na pewno z Tob─ů zostan─Ö....

Copyright © 2016 snaily , Blogger