Neonowy gradient pod pepitką :)





Hej Paznokciomaniaczki i nie tylko:)


Oczywiście musiało to w końcu spotkać i mnie – technika i elektronika – cuda nowożytnej rzeczywistości – nieodzowny element naszego życia – przydatny i zawodny niestety…

Najpierw wysiadł mi aparat – przestał łapać ostrość, prawdopodobnie wina cudnego, mięciutkiego i wszędobylskiego piaseczku z plaży…

Podrasowałam nieco stylizację i złapałam za telefon, zdjęcia wyszły piękne… Po kilku godzinach, kiedy już zdążyłam zmyć manicure – zniknęły w  nieodgadnionych okolicznościach…Ehh…


Pokaże Wam więc to, co mam, choć zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia, przede wszystkim kolory nie są tak intensywne jak w rzeczywistości– z góry przepraszam…

Ze zdobieniem zaszalałam. Zwykle wzór pepitki kojarzony z bielą i czernią, rzadziej z czerwienią, postanowiłam połączyć z neonami.


Do zrobienia gradientu użyłam lakieru białego oraz neonowych odcieni ciemniejszych One Colour Pro od Alle Paznokcie i jaśniejszych od Lovely z serii Exotic Color, lakiery niebieskie to Miss Sporty Clubbing Color - intensywny 180 oraz jaśniutki 150.

Pepitka to naklejki wodne skórki z przezroczystym podtłem.


Zdjęć odratowałam mało, ale jest już nowy sprzęt gotowy do działania zapraszam więc pojutrze na Słoneczniki :)



Pozdrawiam cieplutko
Żaneta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger