Słoneczniki




Dobry ciepły wrześniowy wieczór :)

Nowy rok szkolny przywitał nas piękną pogodą, żal było nie skorzystać. Ostatni już w tym roku plażing odbyłam wraz z synem nad jeziorem, ale kolory, jakie roztacza przyroda coraz bardziej przypominają o zbliżającej się jesieni...



Dziś chcę się z Wami podzielić moimi farbkowymi malunkami inspirowanymi obecną porą roku.



Słoneczniki kojarzą mi sie niestety z końcem lata - szkoda, że było go w tym roku tak niewiele. Kocham te kwiaty, i jako ogrodnik, i jako kobieta. Próbując łapać promyki słońca odwracają się do nich – zupełnie jak ja :)


Paznokcie na palcach małym, wskazującym i kciuku potraktowałam lakierem RIMMEL 459 – Get Your Sunnies on, który dostałam jako nagrodę w konkursie u Miłośniczek Pięknych Paznokci. Lakier jest śliczny, ma delikatne drobinki, które pięknie mienią sie w słońcu natomiast bardzo słabo kryje- 3 warstwy to minimum i piekielnie długo schnie.


Kolor ten wzbogaciłem o subtelne zdobienie z płytki hehe 018. Zrobiłam je za pomocą żółtego, matowego lakieru Manhattan Matt Effect 012 – nadaje się do stemplowania.


Ta delikatna, matowa kratka zupełnie niewidoczna z daleka, w dziennym, słonecznym świetle bardzo efektownie przełamuje błysk tła.


Kolor na paznokciach środkowym i serdecznym to śliczny, czekoladowy brąz od Alle Paznokcie One Colour Pro 117.  Ładnie kryje - nałożyłam dwie warstwy.


Po zmatowieniu słoneczniki namalowałam farbkami metodą „one stroke”. Więcej o niej dowiecie się w zakładce „Co TO Jak TO?” pod literką „O”, bądź klikając TU.



Mam nadzieję, że podoba Wam się zdobienie. Ja kocham kwiaty na paznokciach, dlatego też kolejny post również będzie kwiatowy.



Pozdrawiam serdecznie

Żaneta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger