Różane okienka


Cześć :)
Dzisiaj coś z kwiecistej półki. Zachciało mi się różu. I róż też :) 

Trochę myślałam o tym, jak połączyć obie zachcianki... W końcu wymyśliłam okienka, przez które moje różyczki będą wyglądać. 


Róż to piękny, romantyczny lakier od ESSENCE THE GEL nr 13 - forgive me. Pomalowałam nim paznokcie na palcach małym, wskazującym i kciuku. 


Pozostałe paznokcie pokryłam białym kolorkiem. 
Po wyschnięciu za pomocą szablonów zrobiłam okienka malując przy skórkach i na końcówkach, powyżej wspomnianym różem. 
Różyczki to naklejki wodne, które po odpowiednim przycięciu umieściłam na białym tle. 
Całość oczywiście zabezpieczyłam topem.  




Zdobienie pachnie wiosną, ale wiadomo – na kobiece zachcianki nie ma rady :)


Bardzo lubię tego typu zdobienia, więc pewnie okienka nie raz jeszcze zagoszczą na moich paznokciach :)


Pozdrawiam cieplutko
Żaneta :)

2 komentarze:

  1. umknęły mi te paznokcie...piękne są - pewnie je zgapię ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Zgapiaj - nie ma sprawy, fajnie jest jak komuś moje pomysły przypadają do gustu :*

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger