Ślubny baby boomer pod perełką


Cześć cześć :) 
Święta, święta i… wiadomo. Nadprogramowe kilogramy, za dużo jedzenia w lodówce, powrót do rzeczywistości i… ładniejsza pogoda :p 



Dziś pokazuję Wam paznokcie, które były ze mną w święta. Nosiłam je kilka dni, a fotki to ich piąta doba, więc niedoskonałości wybaczcie. Delikatne, kobiece i… ślubne. 


Właśnie…
Marzec zleciał szybciutko, mamy kwiecień, przed nami maj – miesiąc zakochanych. I mimo, że literki „R” w środku nie ma, to sporo ślubów odbywa się właśnie w tym miesiącu, choć nie wiem czy wiecie, ale istnieje przesąd, że zawieranie ślubu w maju przynosi pecha… 
Najpopularniejszym miesiącem na ślub wg statystyk oczywiście, jest sierpień, a tuż za nim plasuje się czerwiec. Wiadomo :D


Na paznokciach mam jasnoróżowo – biały gradient, czyli popularny Baby boomer. Aby nadać mu jeszcze bardziej odświętnego charakteru oraz błysku, pokryłam go perłowym pyłkiem od Alle Paznokcie. Pyłek wcierałam w bezbarwny lakier, po 80 sekundach od jego nałożenia. 


Niestety w nawale przedświątecznych porządków zaginął mi wodny top, także całość mani zabezpieczona jest topem tradycyjnym, który zgasił nieco błysk perełki.


Paznokcie serdeczne to lakier z efektem syrenki podbity bielą.


Delikatne stemple na środkowych i wskazujących paznokciach to motyw z płytki uber chic. Na środkowym widzicie naklejkę ze stempla wypełnioną lakierem - syrenką.


Całość mani wykończyłam srebrnymi cyrkoniami.


Użyłam:
  • Sally Hansen Complete Care
  • Maga Diamond 13L, 11L, 0,22
  • Lakier Kads do stempli biały
  • Płytkę UC 3-03
  • Cyrkonie 
  • Gąbkę do gradientu, stempel Clear
  •  szczoteczkę do pyłku
  • Top Sally Hansen Insta Dri


Jak Wam się podoba taka propozycja boomera? W jakim miesiącu braliście swój ślub? Bardzo jestem ciekawa ;)
Buźki 😘






13 komentarzy:

  1. Fajny boomer - w takim wydanie perełka jest do przełknięcia :D
    Ja swój brałam w lipcu - nie jestem przesądna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja potwornie się boje rozwodu, dlatego chyba nigdy nie wyjdę za mąż 😂

      Usuń
  2. Maj przynosi pecha, bo to jest miesiac Komunijny i przeznaczony na te uroczystości. Ja tez mialam slub w sierpniu i to byl swietny wybor:).
    Piekne mani, idealne na slub:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana 😘 O widzisz, czyli zasiliłaś statystyki 😉

      Usuń
  3. Kochana bardzo ladne mani :* A popatrz ja wzielam slub 13 listopada w piatek i nie ma literki R, ale patrzac na niemicki to oczywiscie jest November ;) Przesady przesadami, ja tam po prostu szczesliwa jestem :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze!!! ♥️♥️♥️
      Ale powiem Ci, że data... Zawsze kiedy podejmuje nową prace zaznaczam pracodawcy, że jeśli 13 listopada wypadnie w piątek to mnie nie ma... 2 razy 13.11 w piątek Kuba wylądował w szpitalu, a raz ja... To najbardziej dla mnie pechowy dzień w roku, dobrze, że nie w każdym 😉
      Dobrze, ze choć dla Ciebie szczęśliwy ♥️

      Usuń
  4. ciekawe zdobienie, choć ja na ten dzień wymarzyłam sobie bordowe albo czerwone pazurki ;) chciałabym wziąć ślub w czerwcu, bo to chyba mój ulubiony miesiąc w roku, ale majowe śluby też są piękne, chyba nie umiem sobie wyobrazić piękniejszej dekoracji weselnego stołu niż kwitnące bzy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki zapach... Jeśli miałabym brać ślub w maju to chyba wśród kwitnących jabłoni... 😘😘😘

      Usuń
  5. Prezentują się nieziemsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu nie słyszałam, żeby ślub w maju przynosił pecha! A to nowinka! Pazurki świetne, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, serio - jest taki przesąd ;) Dzięki Słonko ♥️♥️♥️

      Usuń
  7. Widziałam te pazurki na insta i od razu wpadły mi w oko! Tak jak nie znoszę jasnych perłowych lakierów tak w tym zdobieniu są idealne! Ja brałam ślub we wrześniu 8 lat temu...niestety wtedy jeszcze nie wpadłam na pomysł fajnych kolorowych pazurków i miałam klasyczny - jakże wtedy modny french. No cóż, teraz zrobiłabym sobie jakieś wystrzałowe neony pewnie :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger