Polska GOLA! :D



Cześć :D  
Tak jak obiecałam – biało czerwone paznokcie zmalowałam :p  
Dzisiaj wieczorem kolejny mecz naszej reprezentacji – ja jestem gotowa ;) 


W zeszłym roku na Mistrzostwa Europy zaopatrzyłam się dosłownie od stóp do głów w biało – czerwone gadżety, teraz bardzo się przydają :p


Uwielbiam piłkę nożna ;) Kocham oglądać mecze i poddawać się tym ogromnym meczowym emocjom :) Znam podstawowe pojęcia, wiem co to spalony, ekspertką jednak nie jestem, wiec oceniać gry nie będę. Mam nadzieję jednak, że dziś wygramy, bo mimo, że pierwsi w tabeli, to jednak te 3 punkty bardzo się naszym przydadzą :)


Za nami – prócz piątkowej porażki z Danią, wczorajszy, piękny mecz charytatywny. Potwornie żałuję, że nigdy jeszcze nie udało mi się oglądać na żywo meczu dedykowanego Fundacji TVN. 


Uwielbiam takie przedsięwzięcia! To jest mecz, w którym zawsze wygrywają dzieci :D A sam mecz oglądam zawsze z bananem na twarzy :D Oglądałyście?


Dzisiejsze zdobienie jest bajecznie proste. Biel i czerwień to lakiery Maga z kolekcji stałej. 


Na środkowym palcu wylądowała falista naklejka – paseczek do nieregularnego frencza. W ten sposób powstała flaga. Na środku srebrne serducho to naklejka wodna. Serdeczny paznokieć to piłeczkowy wzorek zmalowany farbką akrylową.


Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 22, 16 (Romans w Paryżu)
  • Farbka akrylowa Madisi
  • Naklejki wodne serduszka
  • Faliste paski do frencza, pędzelek do zdobień
  • Top CDN Vinylux 


A jak nie wygramy - to foch :p I więcej biało - czerwonych paznokci nie robię ;)

Miłego wieczoru i kibicowania!  ⚽
Żaneta 


Dziękuję firmie Maga Cosmetic Company 
 za możliwość testowania produktów. 

23 komentarze:

  1. Piekne paznokcie. Mnie akurat malo co interesuje pilka nozna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli nie to zawsze to kolejna okazja żeby pomalować paznokcie :D ;)

      Usuń
  2. Z takimi pazurkami to musza wygrac <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe - żarcik - z takimi ciezko by im było grać 😂 Dzięki Kochana :D 😘❤️

      Usuń
  3. Trzymam kciuki :D Mecz tvn też oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nożnej nie lubię, ale pazurki wyszły boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To czekam na kolejne biało czerwone pazurki bo wygrali ;) Brawo biało czerwoni! Brawo Żaneta i jej piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Już za miesiąc kolejna okazja :p Lucy - Ty namaluj! Kto jak kto, ale Ty czerwone pazurki robisz najpiękniejsze <3

      Usuń
  6. z takim pazurkowym dopingiem nie mogli nie wygrać! <3 też lubię piłkę nożną, choć czasem się denerwuję, bo tata zabiera mi chłopaka, gdy tylko w telewizji pojawia się zielony ekran - obydwoje są mega kibicami i potrafią godzinami gadać o piłce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No widzisz - jak zmalowałaś biało-czerwone paznokcie to od razu im lepiej poszło! :) Wniosek jeden: na następny mecz bankowo musisz zrobić zdobienie w narodowych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie nie mam wyjścia! Następne za miesiąc :) :*

      Usuń
  8. cudne zdobienie prawdziwego kibica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdobienie! I widzisz, od razu poszło Naszym lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasjonatem piłki nożnej nie jestem... i nie będę. Już snooker jest ciekawszy :-P
    Pazury bardzo udane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jestem fanka pilki noznej ale pazurki sa cudne

    OdpowiedzUsuń
  12. Turnieje piłkarskie to idealny czas na wspólne kibicowanie. Nawet oglądając mecze w domu warto zaopatrzyć się w gadżety kibica, które dodają klimatu.
    https://efanshop.eu/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger