Cukierkowo z Ed Beauty


Cześć :) 
Całkiem niedawno rozpoczęłam współpracę ze sklepem EdBeauty. Chciałam napisać przygodę, ale ta – zaczęła się w sumie dawno temu.   



Wiele razy robiłam zakupy w tym sklepie. Właściwie jeszcze zanim założyłam bloga, kupowałam tam stemple, lakiery do nich i rożne ozdoby. 


To, co bardzo mi się spodobało w tym sklepie, to ogromna różnorodność produktów i świetny kontakt - odpowiedzi na pytania dostawałam wyczerpujące i często opatrzone fotkami.


To z tego sklepu pochodzi mój pierwszy stempel Clear, pierwsze broszki na paznokcie. Krótko mówiąc - podróż sentymentalna... ;)
Tym milej było mi odpisywać na wiadomość z propozycją współpracy :)



Paczuszkę dostałam szybko. A w niej same cudowności: sporo naklejek, pyłki, folie, taśmę, stylograf, płytkę i lakier do stempli.


Na pierwszy rzut wybrałam sobie jednak do zdobienia Candy Effect. To kolorowe, cukierkowe drobinki w odcieniach różu i szarości. W sklepie znajdziecie 6 rożnych wariantów kolorystycznych. Każdy z nich to cena 3,99 zł, a znajdziecie je TU.



Ozdoba ta podoba mi się bardzo. Ja nakładam ją posypując  na mokry lakier.  Takie akcesoria moim zdaniem wyglądają ślicznie. Przy właściwej aplikacji nie obsypują się szybko, jedyne, do czego mogłabym się przyczepić to to, że haczą mi w nocy o bardzo delikatną, satynową pościel. Ale niestety – wszystkie sugar, candy czy brokaty są po prostu szorstkie…



Kolorki z jakimi zestawiłam tą cukierkową ozdobę, to szarości i róż. Lakiery pochodzą z trzech kolekcji Maga Cosmetic Company.



Środkowy paznokieć – nieco geometryczny – robiłam przy pomocy szablonów - pasków do frencza.




Użyłam:

  • Odżywkę Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 3L(2016), 3Z(2016), 15L(2017)
  • Candy Effect Ed Beauty
  • Szablony – paski do frencza
  • Top CDN Vinylux



Lubicie takie efekty na pazurkach? Robicie je na swoich?
Cukierkowo pozdrawiam :)
Żaneta








25 komentarzy:

  1. Wyszlo naprawdę calkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe zdobienie :) brokat daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda, ciekawa jestem jak się będzie zmywać. Dawałaś pod spód bazę peel off ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słonko. Nie, nie dawałam. Ale już je zmyłam - wacik i klipsik. Tak jak brokaty ;) Nawet nie próbowałam analogowo :p

      Usuń
    2. Zamówiłam sobie tylko zw innym kolorze ;)

      Usuń
    3. O, jestem ciekawa w jakim :D

      Usuń
  4. Mam też jeden taki piaseczek (neonowy) i muszę go jak najszybciej użyć póki jeszcze jest kalendarzowe lato :) Mani jak zawsze śliczne - proste a przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochanie :) Masz rację - lato przecież jeszcze trwa :) Ja mam na pazurkach własnie troszkę neonkow :p

      Usuń
  5. bardzo ciekawy efekt daja te blyskotki <3 Cudowne i apetyczne mani kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazurki <3 ogłaszam wszem i wobec, że jestem już bliżej Ciebie, także mam nadzieję, że do szybkiego zobaczenia, bo trochę obco się tu jeszcze czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kochanie to musimy się koniecznie spotkać! W najbliższych dniach dzwonię :)

      Usuń
  7. Paczuchę przesłali świetną - tyle dobroci! Kiedy Ty to zużyjesz wszystko? :D
    Zdobienie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia :) Pomysliw w głowie mnostwo, tylko czasu brak ;) Dzięki Słonko 😘

      Usuń
  8. bardzo fajne mani kolory super dobralas

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby tylko takie proste kreski na tym środkowym a jak genialnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger