Z miłości do neonów

 


Cześć :)
Tak sobie ostatnio pisząc posta pomyślałam, że... naprawdę to lubię :)
I dziś z czystej potrzeby serducha kolejny post <3


Nie wiem, jak długo jeszcze dam radę malować. 

Borelioza praktycznie nie pozwala mi już chodzić, inne stawy też bolą... 

Obym mogła jak najdłużej. Trzymajcie kciuki!


Podobny manicure robiłam już kilka razy. Zmieniały się tylko wzorki na ozdabianych pazurkach.
Były słynne skrzydła motylka - klik, były kółeczka - o tu, dziś - z miłości do neonów - postanowiłam zrobić serduszka :)  
Róż to po prostu Lovely Neon Glow 2, pomarańcz to staruszek Wibo Hits - sprzedawany był w duecie z bielą - pamiętacie te zestawy? Żółty i zieleń to już Golden Rose Ice Color - odpowiednio 203 i 202. Wszystko podbite bielą z zestawu Wibo :) 


Na akcentowanych paznokciach zrobiłam gradient gąbeczką do naczyń. Na jednym paznokciu zaczynając od zieleni przy skórkach, na środkowym odwracając gąbeczką - od różu. Serduszka i kropeczki to już akrylowe farbki. Na jednym paznokciu po prostu malowałam je, a na drugim czerń stanowiła obramowanie do serduszek pozostawionych z bazowego lakieru. 



Lubicie tego typu zdobienia? Ja bardzo. Połączenie neonów i czerni to moim zdaniem zestawienie idealne :)
Mam nadzieję, że zdobionko się Wam podoba. Do zobaczonka :*
Snaily

2 komentarze:

  1. musiałam wygooglować, czy zestawy Wibo Hits to te o których pomyślałam i zgadza się, pamiętam je :D fajne te połączenia czerni z neonami, podoba mi się <3 i życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochana 😘 Przyda się bardzo 🤗
    No - takie prostokątne maluszki 😆 Najlepsze że mam w zapasie jeszcze nie otwierane 🙈

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger