Śnieżny choinkorożec


Hej hej ❋   
Jak obiecałam, tak też czynię - przychodzę dziś z kolejnym postem. Tym razem chcę Wam pokazać pazurki, które mam obecnie i one właśnie towarzyszyły mi w te święta.   


Zazwyczaj jest tak, że na święta paznokcie mam czerwone albo w ostateczności granatowe. Tym razem chciałam przywołać śnieg... oj jak go brakuje. Padał u mnie tylko chyba raz i to z deszczem.  A mi się tak bardzo marzy bajecznie biały, zimowy krajobraz.


W Gdańsku kwitną stokrotki,  a ja zabiłam dziś rano olbrzymiej wielkości... komara! Serio! Bzyczał mi nad uchem jak robiłam zdjęcia, a jak go zobaczyłam to doznałam szoku. Nie wiem co to za mutant był :p


A wracając do pazurków, to śniegu przywołać się nie udało, ale za to paznokcie bardzo mi się podobają i mam ochotę je troszkę ponosić.  Mam nadzieje, że spodobają się również Wam.

Marzył mi się taki śnieżynkowy jednorożec, który zamiast rogu będzie miał choinkę ;) A też przy tej długości pazurków, biel podoba mi się najbardziej :) A też, że choinka moja jest biało różowa, to pazurki fajnie żeby były w jednym z tych kolorów. Aż dziw, że nie straciłam żadnej końcówki paznokcia w ferworze przedświątecznych porządków i gotowania :p


Śnieżne paznokcie powstawały na rajstopkowej bazie (lakier bezbarwny zmieszany z bielą). Na tym zrobiłam takie nieregularne ciapki lakierem białym. Namalowałam choinkowe gałązki i szczegóły jednorożca farbkami. Wszystkie śnieżynki, jakie uda Wam się dostrzec, to tym razem naklejki wodne. Mam ich bardzo dużo i muszę zużywać :p Całość zmatowiłam topem, a na koniec ozdobiłam choinkę i gałązki odrobiną brokatowych lakierów. Dodałam również "efekt śniegu" kupiony w Alle Paznokcie dawno temu. Zmieszałam go z bezbarwnym lakierem i nałożyłam po trochu na śniegowe pazurki. 



Śnieżynkowe kocham wszystko :D Udało mi się kupić takie śliczne choinkowe lampeczki na baterie i trzymam je przy łóżku :p   Kupiłam tez śnieżynkowe szklanki i silikonowe kostki lodu. No zrobiłam wszystko, żeby przywołać ten śnieg!  

 
No i nie mogłam się oprzeć - skoro nie ma prawdziwego śniegu, to skusiłam się na sztuczny 😂


Słuchajcie - używałam białego lakieru Golden Rose, ale zaginął mi po porządkach i nie mam go na fotkach :p
Użyłam:
  • Sally Hansen Nailgrowth Mirracle
  • Golden Rose Rich Color 76
  • Color Expert 0
  • Farbki akrylowe
  • Naklęjki wodne sniezynki
  • Efekt śniegu od Alle Paznokcie
  • Top matujący Golden Rose
  • Brokatowe lakiery
  • Pędzelki



Jak Wam się podoba taka zimowa wersja jednorożca?
Buziaczki no i niech w końcu spadnie ten śnieg 😊





2 komentarze:

  1. w życiu nie wpadłabym na to, że choinka może być rogiem jednorożca! jakie to kreatywne i ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdobienie Zanetko, a te silikonowe sniezynki bardzo mnie urzekly :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger