Prestiżowa jesień


Hej :)  
Wątpliwości nie ma - jest jesień pełną parą :( 
Wieje okropnie, zimno, wilgotno, na Bałtyku sztorm, a słońce coraz rzadziej wygląda zza chmur. Buuuu :( 

No i dwa letnie zdobienia zostawiam do pokazania w przyszłym roku ;)



W tym tygodniu Lakierowniczka zaproponowała temat "pastele +" ... Ło matko, jak ten plus mi się politycznie kojarzy haha :p


No i pojawił się problem. Ja jestem mega sezonowa. Neony na zimniejsze dni chowam do szafy. Idą spać ;)  Podobnie jest z pastelami, choć te czasem używam zimą. Ale jesień?  No way... 


I jak tu wybrnąć? Postawiłam na trzy nudziaki z kolekcji Prestige firmy Maga, a bukiety kwiatów zamieniłam na bukiety z liści.  I mam nadzieję, że Magda uzna mi tą pracę :p


Akcentowane paznokcie, to również mój ukochany efekt rajstopki uzyskany przy pomocy lakieru bezbarwnego i czarnego, oraz imitujących spider gel linii. Listki robiłam metoda one stroke farbkami Madisi. Całość utrzymana w matowej wersji.


Użyłam
  • Odżywkę Maga Instant Hydrate
Lakiery
  • Maga Diamond 0, 23
  • Maga Diamond Prestige 3,19,20
  • Farki akrylowe Madisi
  • Pędzelki
  • Top matujący Lovely


A słuchajcie jest sprawa. Co prawda ostatnio używam odżywki Hydrate od Magi. Po pierwsze dlatego, że wszystkie Rebuild  już (chyba z 8) wypiłam , a poza tym Hydrate jest super i na lato potrzebuje typowo nawilżającej.
Klikajcie w zdjęcie niżej i głosujcie na Instant Rebuild. Kandyduje o złoty lotos na targach Beauty Days! 

https://beautydays.pl/zlotylotos2019/

Buziaki i do następnego :*

3 komentarze:

  1. Dla mnie taki jasny beż wpisuje się w pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ten nudziak jest idealny, a jesienne liscie piekne i romantyczne <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger