Oplecione


Cześć :) 
W życiu czasem tak się plecie, że nie widać wszystkiego, co dookoła.  Tylko ktoś tak zakręcony jak ja, mógł dostrzec fantastyczny paznokciowy projekt dopiero w szóstym tygodniu jego trwania :D   



Jasne,  gdzieś po drodze miałam migawki tego przedsięwzięcia, ale chyba nie docierały one tam, gdzie powinny. Czyli do zwojów mózgowych i zostawały za uszami :p 
No mam ślimacze tempo, co zrobić :p
Mowa o projekcie #Lakierowniczkainspiruje na Instagramie u Lakierowniczki właśnie. Magda podrzuca w każdy czwartek zdobienie, którym trzeba się zainspirować i publikując zdjęcie użyć powyższego #


 
Najśmieszniejsze jest to, że większość propozycji Magdy, to były moje plany na wakacyjne mani. Może nie tak po kolei, ale naprawdę - mogłam spokojnie zamienić kolejność i wziąć udział.  Zarówno palemki jak i flamingi na te wakacje planowałam.  Marble miałam dwa tygodnie temu, a pokażę nie wiem kiedy... No zakręt ze mnie okropny :p
Ale w tym tygodniu się udało!  


 
Lakierowniczka rzuciła wyzwanie - delikatne kwiatowe zdobienia z subtelnym geometrycznym akcentem. I tak - nie miałam takiego zdobienia w planach. Powstał on właśnie na potrzeby tego projektu :)
Jednak ja postanowiłam zamienić kwiatowe motywy na dobrze mi już znane listki.  Pewnie dlatego, że podobne mani robiłam już jakiś czas temu - klik

 
Poszłam w pomarańcz. Bazą do mojego mani był prześliczny Trele Morele od Magi. W macie prezentuje się cudowne. 



Połączyłam go z obłędnym metalikiem kupionym na blogowej wyprzedaży u Redhead Nails


Białe linie i listki to farbki akrylowe. Mani naprawdę niezwykle łatwe, ale bardzo efektowne i powiem Wam, że zagłębiając się w projekt Lakierowniczki właśnie, postawiła ona na proste, a bardzo przyciągające uwagę stylizacje! 

Tak sobie teraz myślę że wakacje dobiegają końca.  Ale przecież nie lato! Trochę przerażają mnie jesienne kolekcje lakierów i jesienne paznokcie, które widuję coraz częściej... Ja nie chce jesieni!!! I mam nadzieje,  że wrzesień przyniesie piękną, plażową pogodę i zdążę zmalować to, na co w te wakacje miałam ochotę ;)



Jestem mega ciekawa co Lakierowniczka - BLOG, podrzuci w kolejne czwartki. I mam nadzieje, że uda mi się jeszcze na Jej świetny projekt coś zmalować :D



To, że kocham dżins pisałam Wam przy okazji dżinsowych paznokci.  O tym, że ubrania dobieram do paznokci i nigdy odwrotnie, też już wiecie. Ale o tym ze kocham dżins szczególnie taki jasny, przetarty ubierać do neonowych, matowych paznokci to chyba jeszcze nie mówiłam.  Nie mogłam się oprzeć, przepraszam ;)


A właśnie. Ja upodobałam sobie białe tło. Nie raz pisałam Wam o tym. A Wy? Na jakim tle najbardziej lubicie oglądać pazurki? 

 
Na prawej łapce wzorki takie same zrobiłam na kciuku i paznokciu serdecznym. Koślawo wyszło, jak to malunki lewą ręką, no ale jest :p



Użyłam:
  • Maga Instant Hydrate 
  • Maga Diamond 6L
  • Fenix 15
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelki
  • Top matujący Lovely

Buźki i do sklikania😘

4 komentarze:

  1. O kochana, baaaaardzo podoba mi sie to mani, kolory obledne a zdobienie jak zwykle bardzo precyzyjne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słońce 😘 Bardzo się ciesze ze Ci się podoba 😊❤

      Usuń
  2. Nic nie wyszło koślawo ;) Jest bardzo ładnie.
    Dołączyłyśmy do projektu w tym samym momencie :D Ale ja chciałam od razu, tylko nie mogłam zdążyć :)
    Lubię u Ciebie zdjęcia na białym tle, ale te inne też wyglądają fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie :) Ten sam moment. Ja się wcześniej zapkąta łam haha :) Ja najbardziej lubię właśnie białe tło ale czasem lubię tak pokombinować ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger