W ramach wiosny


Cześć cześć :)   
Wrócił w maju marzec :( U Was też jest tak zimno?   



Mani, które Wam dziś pokazuję, właściwie wylądowało  w "niedoszłych", ale... zostałam kopnięta w cztery litery, że mam pokazać, a dwa - chyba trzeba troszkę kwiatków posypać, żeby ciepełko wróciło ;) 


Mani to nosiłam dwa - trzy tygodnie temu...? Miesiąc? Nie pamiętam :p Wiem tylko, że potem dwa razy skracałam paznokcie i wcześniej, korzystając z okazji, że mega długie - uparłam się na biel ;) I tak siedziałam i bazgrałam po nich. I blur, i geometria i błysk i kwiatki - taki przesadzony wiosenny miszmasz. Dramat haha :D


Jak widzicie - cienkie, proste linie nie wychodzą mi najlepiej. Cóż - geometria nie jest moją najmocniejszą stroną... :p


Bazą do mojego mani była Biała Dama od Magi, a srebrny brokat którym uzupełniłam mani to Metis z kolekcji Księżyce Jowisza - również tej firmy. 


Całe mani utrzymane jest w tonacji matowej, po zmatowieniu pola brokatowe wypełniłam ponownie powyższym, brokatowym lakierem, a szczegóły powstawania tego mani pokazuję Wam tradycyjnie na pictorialu:


Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 0,22,808
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelki
  • Top matujący Lovely


Nie jest to mani najwyższych lotów - wiem - dlatego krytykę przyjmę na klatę :D
Buziaczki 😘

10 komentarzy:

  1. Piękne kwiatuszki! Bardzo ładne i wiosenne zdobienie. Ps. u mnie też zimno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Kochana ♥️
      Ja wczoraj na chwile grzanie uruchomiłam, kwiaty i zioła zza okna zabrałam :( Mam nadzieje, że to zimni ogrodnicy przyszli wcześniej i teraz będzie już tylko cieplej :D

      Usuń
  2. Dla mnie wow! Cieszę się, że pokazujesz :) Ja takie zdobienia podziwiam, bo nie umiem wymyślać takich "dziwnych" wzorków ;)
    Najbardziej by mi się podobało całe zdobienie w różu :D Ale takie kolorowe jest bardziej inspirujące.
    Potwierdzam - zimno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w to to nie wierze :p
      Malujesz tak pięknie, że szczeka opada! 😍
      Faktycznie w różu byłoby ładniej, a ja zaszalałam za bardzo 😁

      Usuń
  3. Mistrzostwo! Jestem totalnie zakochana w tych paznokciach! Oby przyniosły trochę ciepła (ja dziś rano do pracy szłam w ... czapce zimowej... :/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana 💋
      Mam nadzieje, że przywołam ciepełko :)
      Ja wczoraj biegałam po domu w polarze :( Wiosno wróć! ♥️

      Usuń
  4. nie wiem co się stało z wiosną :( ta pogoda jest okropna, straszą przymrozkami, boję się że wszystko wymrozi i nie nacieszymy się kwiatami ani owocami tego lata :( dziękuję że umilasz nam te zimne dni takimi pięknymi zdobieniami ;) te różowe kwiatuszki przypominają mi trochę mój ulubiony bez <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słońce 💋 Wbrew pozorom zimno jest potrzebne do procesu kwitnienia niektórym roslinom, no ale nie mróz, który faktycznie może zaszkodzić roślinkom już kwitnącym :( Tez przyniosłam swoje zielone skarby do domu. Miejmy nadzieje, że teraz będzie tylko cieplej 💋💋💋

      Usuń
  5. Zdobienie przecudne, u mnie tez niestety zimno i w dodatku pada, ale za tydzien ma byc lato wiec czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. If you are looking for luxurious Handbags bearing designer labels, Vitapress.By is the destination to visit. It is a website where you will find genuine leather Christian Doir Handbags of luxury handbags from famed brands like Balenciaga, Celine, Dior,Hermes handbags, Fendi and Saint Laurent among others. And the sale price and high quality has won a great reputation all over the world.Also ,The Rolex Watches It offers free shipping for all orders and countries.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger