Historia miłosna dziewczyny pirata


Hej :) 
Dziś co prawda miałam Wam pokazać inne mani - błękitne, kamienne, ciut mroźne, ale bardzo mocno się zastanawiam, czy nie wrzucić go do folderu „niedoszłe” :p Jeszcze podumam :D  
No to wrzucam taki duecik. To mani nosiłam jakieś dwa tygodnie temu między neonkami ;) 


To taka historia miłosna dziewczyny pirata :p Haha ;) Takie właśnie nazwy mają dwa śliczne lakiery firmy Maga z tegorocznej kolekcji letniej. Śliczna fuksja i piękny róż <3 Gdzieś  w internetach zobaczyłam podobne połączenie tych barw i bardzo mi się spodobało :) 


Do kolorków dołożyłam stempelki wykonane różowym lakierem Kads z płytki Moyra Ornaments 3. Zrobiłam je na całym pazurku środkowym i części serdecznego.


Niestety jak się dobrze przyjrzycie, to zobaczycie, że stemple popłynęły mi pod matującym topem :( Zawsze sobie obiecuję, że nie użyję Lovely bezpośrednio na stemple i zawsze zapominam... :p
Na serdecznych paznokciach namalowałam swoje pierwsze storczyki. Mam nadzieje, że chociaż trochę podobne ;) 


Użyłam:
  • Maga Instant Hydrate
  • Maga Diamond 2L, 6L (2018)
  • Moyra Ornaments 3
  • Różowy Lakier do stempli Kads
  • Farbki akrylowe
  • Top matujący Lovely
  • Pędzelki, Stempel clear
  • Gel Top Coat Maga


Jak Wam się podoba?
Buziaki i do sklik
ania😘

6 komentarzy:

  1. Kolejne przepiękne mani w Twoim wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podoba to połączenie kolorystyczne :>
    A tak poza tym to chyba ślepa jestem i nie widzę żadnych usterek wywołanych matowym topem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, widać ;) Na koncowkach środkowych pazurków :(

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger