HoLOVE Sweterki


Pamiętacie jak jeszcze kilka miesięcy temu deklarowałam, że jakoś nie przepadam za holo? No. To już nieaktualne :D 
Jak widać człowiek do wszystkiego musi dojrzeć… 


Pamiętam, że jako nastolatka zakochiwałam się w tych piosenkach, które już wszystkim wychodziły uszami, a w szpilkach zaczęłam biegać, jak zaczynały być modne koturny. No tak już mam… :p

 
Ale jak to się mówi – lepiej późno niż wcale – i ja pokochałam holo <3



To, co widzicie na paznokciach to piękny pyłek Semiflash dostany od mamowego Mikołaja :) Pozwoliłam sobie wetrzeć go w całości w zaledwie dwa paznokcie – kciuk i serdeczny.



Na wskazujących i małych widzicie stempelki z płytki Moyra wykonane lakierem przeznaczonym do stemplowania folią transferową, o którym pisałam już tu


W nastemplowany wzorek sweterka również wtarłam holo. Na środkowych paznokciach umieściłam ozdoby – holograficzne romby, które bardzo mi do tego mani pasowały. 


Czyli po krótce na każdym z paznokci – holo szał, choć mam nadzieje – nie przesadzony (?) Całość oczywiście pokryta wodnym topem BPS.


Przyznam się Wam, że zawsze miałam opory przed czystym pyłkiem holo. Wydawało mi się, że będzie najciężej go wetrzeć w tradycyjny lakier. Niestety – nie myliłam się. 


Nie będę ściemniać - pieruńsko ciężko jest wetrzeć ten pyłek :( Po pierwszej warstwie widać było prześwity więc czynność powtórzyłam. Dopiero przy drugiej warstwie efekt był zadowalający. Ale to nie koniec schodów :(  


Kolejna sprawa to zdjęcia. Mimo, że na żywo tafla mieni się pięknie zarówno na paznokciach z samym holo oraz tych stemplowych, to każde zacienienie – choćby sąsiadującym palcem i nieodpowiednie padanie nań światła, powoduje to, że holo wygląda jak starte, a stemple – jak lustro. 


Jedną łapkę jeszcze w miare łatwo ułożyć, ale jak są obie, to na którejś z nich to holo nie będzie doskonałe. Obiecuję nagrać Wam filmik jaki efekt był na żywo. Może jutro w słonku. Na pewno wrzucę na moje IG – klik.


Użyłam:
  • Sally Hansen Complete Care
  • Golden Rose Rich Colour 35 (2warstwy)
  • Moyra Fabric Texture (02)
  • Biały lakier do stemplowania folią Moyra
  • Semilac Semiflash 08 Holo Instinct
  • Ozdobne holograficzne romby
  • Essence the gel 01 absolute pure
  • Stempel clear BPS, miękki pędzel
  • Top wodny Born Pretty Store



Jak Wam się podoba taki sweterkowy wzór w karnawałowym holograficznym wydaniu?

Buźki 💋
Żaneta






14 komentarzy:

  1. A nie mówiłam, że i Ty zakochasz się w holo? ;P Holo nikomu nie przepuści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. holo jest extra! chociaż dużo lepiej na hybrydzie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :( Ciężko go wetrzeć w zwyklaka :(

      Usuń
  3. Efektowi holo źle robi się zdjęcia - u mnie często wyglądał po prostu jak srebrny brokat, czy "coś" srebrnego. Twoje zdobienie wygląda bardzo fajnie :) Chociaż sama nie sięgam po aż tak mocno holograficzne zdobienia, to i tak Twoje mi się podoba. Ale to chyba rzadko kiedy bywa inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty to robisz, że wszystkie Twoje prace są takie piękne? :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana przepiekne zdobienie i powiem Ci w sekrecie ze rok 2018 bedzie bardzo blyszczacy i holo wiec jestes w temacie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! No to się wstrzeliłam w temat ;) Dziękuję Słonko 😘

      Usuń
  6. Ekstra! :D O takim sweterku bym nie pomyślała, a wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  7. nic tu nie jest przesadzone, mani najpiękniejsze na świecie...swoją drogą muszę spróbować stemplowania pyłkami...mam ten lakiero-klej przecież :) ostatnio opuściłam się mocno w robieniu paznokci, aż wstyd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny! Ja się w nim zakochałam ;) A wszystko przez Violkę :p Tylko folie jeszcze muszę ogarnąć bo mi nie wychodzi :(

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger