ED Beauty. Opalizujący pyłek GREEN.


Hej :) 
Dzisiaj kolejna propozycja pyłkowa. Tym razem wzięłam pod lupę śliczny opalizujący pyłek od EDBEAUTY.  



Powiem Wam, że jestem bardzo mile zaskoczona tym, że najbardziej spodobały mi się – o dziwo, nie akcesoria, które sama wybrałam do testów, a te które dostałam dodatkowo :p Poprzednio recenzowałem śliczny sugar – klik, teraz wzięłam do ręki ten magiczny „proszek”.


Długo zastanawiałam się z czym ten cudny pyłek połączyć. Pamiętacie mój „Wredny koral z błyskiem”- klik ? Postanowiłam pójść właśnie w tą stronę…
Zamieniłam lakier na pyłek, naklejki na stemple, cyrkonie na tasiemki, szablony z fal na paski, a rajstopki wykończyłam matowo.


Bazą do mojego manicure była czerń od Magi. Efekt rajstop to mieszanka czerni i lakieru bezbarwnego, który tak niedoceniany, dla mnie jest niezbędny w zdobieniach – zużywam litrami ;)
Pyłek nanosiłam na właśnie bezbarwny lakier Maga – numerek 0.


O samym pyłku…
Przychodzi do nas zapakowany w wygodną zamykaną torebeczkę, zamknięty jest w klasycznym słoiczku o pojemności 3ml. Do pyłku dołączona jest pacynka – taka zwyczajna, gąbeczkowa – jak do cieni do powiek. Ja dostałam pyłek w kolorze pięknej, ciemnej, butelkowej zieleni. Bardzo mnie to ucieszyło, bo brakuje mi lakierów w tym odcieniu.


Z pyłkiem pracuje się bardzo dobrze, ładnie się wciera. Ja aplikowałam go, jak zwykle, na lakier po ok. minucie. Ponieważ w dziennym świetle zauważyłam prześwity lakieru, czynność powtórzyłam.
Pyłek to koszt zaledwie 5,50 zł, a znajdziecie go na stronie sklepu, a dokładnie tu. Występuje w różnych wersjach kolorystycznych :)


Na rajstopce widzicie stempel z płytki CK 10. Jest fajna, wzorki odbijają się ok, są dobrze wyżłobione, niestety małe. Ja potrzebowałam na szczęście wzorka na cześć paznokcia ;) Rajstopki zmatowiłam topem od Magi.


Granice rajstopki i pyłkowej części paznokcia ozdobiłam zieloną tasiemką. Tasiemki w rożnych kolorkach również znajdziecie na stronie EdBeauty, a konkretnie tu.  


Mój sposób na tasiemki ? Nakładam na mokry top, staram się ucinać tasiemki nie przy samym brzegu paznokcia, a ich końce dodatkowo zabezpieczam kropeleczką kleju do ozdób – nakładam za pomocą patyczka. Tasiemki wraz z pyłkiem zabezpieczyłam dodatkowo topem wodnym BPS. Trzymały się nieźle :)


Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 0, 23
  • Pyłek opalizujący EdBeauty Green (53)
  • Płytkę CK 10
  • Czarny lakier do stempli BPS
  • Top wodny BPS
  • Top matujący Maga
  • Zieloną tasiemkę do zdobień
  • Szablony – paski
  • Stempel Clear
  • Pędzelek do usuwania pyłku, cążki

I jak? Mam nadzieje, że Wam się spodobało ;)
Do zobaczonka :*
Żaneta





 

31 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza! :D O Kochana, uwielbiam Twoje rajstopkowe pazury ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny pylek, ja kochana mam 3 pylki i boje sie ich uzyc hahaha <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe - one nie gryzą :p Kochana używaj! Dają naprawdę fajne efekty :)

      Usuń
  3. Rany moje pierwsze skojarzenie "Boże Narodzenie/święta" ;-) Ta zieleń jest taka... hmmm... choinkowa? Albo po prostu świąteczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie :D Jest bardzo świąteczna :p Ale skoro w Lidlu juz są Mikołajki... ;)

      Usuń
    2. Hah! Widziałam ostatnio - czekoladowe dekoracje na święta :D

      Usuń
    3. No więc właśnie ;) O żadnym falstarcie mowy nie ma :p

      Usuń
  4. Ja w ogóle nie używam pyłków, ale chyba muszę zacząć bo świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie :) Za wyjątkiem typowego lustra wyglądają swietnie nawet zabezpieczone tradycyjnym topem :)

      Usuń
  5. Wole gdy pylek tworzy jedna tafle, ale ten w połączeniu z rajstopkami i calym mani wyglada super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne :) Czy mogłabyś stworzyć takie kompendium pyłkowe do lakierów tradycyjnych? Myślę że wielu dziewczynom przydałby się zbiorowy post ;) Jak nakładać - wcierać czy wklepywać, na co, jak zabezpieczać... Ja chętnie poczytam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiemu zamówieniu nie sposób się oprzeć ;) Postaram się w takim razie wyczarować taki post :) Pewnie w październiku już nie zdążę ale na listopad powinnam dać radę 😘

      Usuń
  7. Prze-śli-czne jest połączenie butelkowej zieleni z tą czarną "koronką". <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój odwieczny problem, to za małe wzory do stempli. Fajny pomysł, żeby stemplować nie na całej płytce ;)
    Zdobienie mi się podoba. Ten pyłek w opakowaniu zupełnie nie wygląda na taką ciemną zieleń ;)
    Oj, tasiemki są wkurzające. Masz dobry sposób, ale mój klej do ozdób zasechł po pierwszym użyciu i chwilowo jestem obrażona :D
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta zieleń jest nieziemska! A te asymetryczne koronki... super połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana koniecznie pokaz jak aplikowac pyłki na tradycyjne lakiery bo bardzo chciałabym wypróbować czy tylko top wodny z BPS się do tego nadaje ? Czy są jakieś polskie które dadzą radę ?cudne mani 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jeśli chodzi o topy to bywa rożnie. Efekt lustra udało mi się zabezpieczyć wyłącznie wodnym, próbowałam wielu dostępnych w Pl, ale wszystkie psuły efekt. Natomiast przy innych pyłkach, np. kameleonach już jest lepiej. Czasem jest tak, że top wybije drobinki, ale generalnie po dobrym oczyszczeniu z pyłku nawet zwykły top daje radę :) Przymierzam się do posta o pyłkach, ale czekam jeszcze na te z AliExpress ;) A jak nakładam pyłek (lustro) na lakier pokazywałam kiedyś na filmiku <3 : https://www.youtube.com/watch?v=vsxC0Po7tfk

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger