Róż z pazurem


Hej :) 
Ostatnio było trochę szaleństw, pora więc na coś spokojniejszego...  


Pazurki te nosiłam jakiś czas temu, kiedy to mój świat stanął  na głowie... W moim życiu nie zmieniło się chyba tylko to, że jestem sobą …


Zmienia się przede wszystkim moja sytuacja materialno -  mieszkaniowa – stała od 10 lat. Jest w tym element na minus, jest też na plus. A nic tak naprawdę nie jest jeszcze pewne. Czuje się jak na wielkiej karuzeli, której jedna strona to noc, a druga dzień, cieszę się i martwię w jednej chwili – potwornie ciężki mam teraz czas. Głowa zawalona myślami okropnie...



W paznokciowym świecie też zmienia się sporo... Przede wszystkim muszę nabrać dystansu do pewnych spraw, bo mój niełatwy charakterek sprawia, że angażując się za bardzo w pewne przedsięwzięcia dostaję po nosie.... No, ale nic - do rzeczy ;)


Dzisiejsze zdobienie to praktycznie spontan. Wiedziałam tylko, że chce mi się różu na rozweselanie nastroju. Użyłam ślicznego wpadającego w brzoskwinkę różyka od Maga Cosmetic Company. 



Nastrój jednak nie wygrał z chęciami, bo akcentowane paznokcie to czarny stempelek na rajstopce. Wzorek pochodzi z płytki Uber Chic. 


Różowe ornamenciki to naklejki 3 D. Naklejek tych mam sporo, w rożnych kolorach, bo bardzo je lubię. Niestety jak to naklejki tego typu, dość szybko zaczynają odstawać mimo, że topu mam na nich 2, a nawet czasem 3 warstwy… Te różowiutkie dodatkowo strasznie mi się rwały podczas odklejania z folii. Zużyłam cały komplet, dlatego też pokazuję je Wam na zdjęciu pochodzącym ze strony sprzedawcy - klik


Użyłam:

  • Odżywkę Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 0+22
  • Maga Diamond 14L (2017)
  • Płytkę UC 3-01
  • Czarny lakier do stempli BPS - recenzja - klik
  • Naklejki 3D
  • Top Sally Hansen Insta Dri


Jak zauważyłyście na części fotek mam na łapkach moje ukochane rękawiczki - "całuski" ;) Uwielbiam takie gadżety, więc pewnie zobaczycie je jeszcze nie raz :P


Zapraszam Kochane na resztę fotek no i do następnego :*
Żaneta




Dziękuję firmie Maga Cosmetic Company 
 za możliwość testowania produktów. 



24 komentarze:

  1. Śliczne te zawijasy, szkoda, że takie trudne we współpracy. :) Ja kocham rękawiczki bez palców i noszę takie nawet zimą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie rękawiczki to mi się z punkami kojarzą ;-D Punkami i rock'ową muzyką ;-D Był taki czas, że chętnie bym je nosiła ;-D Paznokcie super! Jak zwykle zresztą ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Ja taki styl bardzo lubię :p

      Usuń
  3. Piekne mani. Ja czekam za naklejkami, ale zamowilam kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciekawe jak Ci się bedzie z nimi pracowało :)

      Usuń
  4. Cudne te naklejki! Szkoda, że ich trwałość taka... nijaka właściwie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze to mam nadzieję, że wszystkie sprawy się powyjaśniają - oczywiście tak pozytywnie!
    Po drugie to tęskniłam już za Twoimi rajstopkami - jesteś moim rajstopkowym guru :)
    Po trzecie to śliczny róż - przypomina mi trochę hot-hot-hot pants od Color Club.
    I ogólnie śliczne mani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochanie - tez mam taką nadzieję... Faktycznie lakier jest podobny :)

      Usuń
  6. Kochana mani piekne i bardzo w moim stylu. Napisz mi na priv co tam sie u ciebie dzieje , martwie sie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne cuda <3 Jesteś mistrzem w tych rajstopowych zdobieniach ;) Co do prywatnego życia, będę trzymać kciuki aby wszystko dobrze się skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Skarbie :) Teraz każde kciuki na wagę złota! :*

      Usuń
  8. Pamietaj, ze po zlych pochmurnych dniach przychodza te dobre, słoneczne doskonale rozumiem twoj bardziej ponury nastrój, bo tez przezywam zawirowania ale zawodowe. Ale z natury jestem optymistką wiec wierze, ze będzie lepiej i tobie też tego życzę, a pazury są mega, takie rockowe moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiele tych pochmurnych dni przede mną Marzenko... Ale mam nadzieję, że kiedyś się poukłada...
      Dziękuję Ci serdecznie :*

      Usuń
  9. Jakieś złe fluidy widać latają po blogosferze paznokciowej. Ja nie mogę się odkopać z pracą zawodową i jak widać mój blog ucichł:( Wkurzona jestem niezmiernie, bo nie mam czasu na nic, paznokcie maluję z doskoku, byle szybko, byle było pomalowane. O robieniu zdjęć nie wspomnę ... marzy mi się urlop ... i tylko marzy :( Pazurki piękne jak zwykle. Wierzę w to, że wszystko Ci się poukłada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się już martwiłam o Ciebie! Zastanawiałam się "gdzie jest Viola?!" A Viola w pracy :D No ale awans zobowiązuje - to zrozumiałe :) Czekam z niecierpliwością na Twoje pazurki :) I dziękuję :*

      Usuń
  10. Pazurki jak zwykle pierwsza klasa ! Życzę Ci, aby wszystko poukładało się pomyślnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne mani, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Cieszę się, że zostałaś :*

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger