Mój blog ma już rok (Rozdanie)



Hej Kochane:) 
Ależ ten czas leci. Pamiętam – jakby to było wczoraj – kiedy to z duszą na ramieniu publikowałam pierwszy wpis… 
Dzisiaj wstaję z kolan, przestaję raczkować i stawiam pierwsze pewne kroczki ;)

Trochę statystyki

Wiem, że wiele z Was robi podsumowania na koniec kalendarzowego roku, ja zanudzę Was statystykami właśnie dziś (dla mnie Sylwek i Nowy Rok to okazja na okolicznościowe mani ;)
Przez rok opublikowałam 146 postów. Zdaje się, że to całkiem sporo. Były tygodnie, kiedy potrafiłam umieszczać na blogu 3 lub 4 wpisy ;)
Przywitałam do dzisiaj 65 cudownych i wartościowych Obserwatorów, a drzwi do mojego ślimakowego domku otwierały się ponad 36 000 razy :D Na Facebooku zagościło w moich progach aż 483 Lubisiów – tego przyznam szczerze się nie spodziewałam :D
Instagram na początku traktowałam bardzo po macoszemu, denerwowały mnie #, potem miałam ich za dużo, jakoś nie mogłam się do tego Social Media przekonać ;) IG ostatecznie polubiłam, jest zdecydowanie najszybszym społecznościowym medium, żałuję tylko bardzo, że nie mam u siebie relacji "Na żywo". Z chęcią nie raz pomalowałabym pazurki w Waszym towarzystwie :) Na Instagramie zostało ze mną póki co 285 Instagramerów.
Podjęłam trzy współprace, z czego zachowałam dwie. Propozycji dostałam dziewięć, z czego sześć nazywam "pitu pitu", nad trzema się jeszcze zastanawiam, tuż za rogiem czają się dwie kolejne... Przerażają mnie te współprace - może dlatego, że nie lubię się sobą dzielić po kawałku, wolę oddawać się w pełni (co jednak niejednokrotnie w życiu mi się kompletnie nie opłaciło) :p
Zużyłam przez ostatni rok 9 litrów zmywacza! Masakra! Nie wiem, jak to się stało :D Dobrze, że używam bez acetonu :p
Najwięcej wejść na bloga zapewniło mi zdobienie Odziane w sweterek, a mani, które podobało się najbardziej na Facebookowych paznokciowych grupach to Dwie twarze Greya.
Najdłużej z jednym zdobieniem chodziłam 6 dni, a trwałość lakierów testowałam tylko i wyłącznie na stopach ;)
Najczęściej sięgałam po farbki akrylowe i stemple, jakoś odpuściłam sobie naklejki - dość mało ich było w mijającym roku ;)

Nie ma tego złego…

Nie wszystko było różowe w mijającym roku. Jak wiecie dopadła mnie Onycholiza. Dość szybko jednak udało mi się z nią wygrać. Wasze bezcenne rady, i wsparcie okazały się być bezcenne!  
Poza tym dzisiaj wiem, żeby czytać blogi, słuchać mądrzejszych i bardziej niż ognia unikać formaldehydu ;)

Sukcesy małe i duże

Przez pierwszy rok blogowania udało mi się kilka bardzo fajnych rzeczy, o których wcześniej nawet bym nie pomyślała :) Moje paznokcie wylądowały na łamach czasopisma „Paznokcie”, przy okazji konkursu "Geometryczna zoologia"
Jestem również ogromnie zadowolona ze współpracy z firmą Maga – mimo tego, że trwa ona zaledwie od lutego, to właśnie lakierów tej marki zużyłam najwięcej.
Myślę, że fajnym projektem okazało się również Kalendarium zdobień. Wciąż czekam na Wasze piękne prace. W wakacje bardzo z tym krucho niestety :( Także dziewczyny - działajcie! :*
Blogowe szczęście zapewniła mi również konferencja See Bloggers, w której miałam ostatnio szanse uczestniczyć. Pozwoliła mi ona pogłębić wiedzę o blogowaniu i mam nadzieje, że teraz będzie tylko lepiej ;)
Ale największym sukcesem jesteście Wy - cieszy mnie bardzo każda znajomość - i ta wirtualna, i te, które udało się przenieść w bliższy skórze świat :D

Urodzinowe rozdanie

No a teraz to, na które część z Was pewnie troszkę czekała :) Zgromadziłam dla Was całkiem sporą pakę do zgarnięcia:
Regulamin:

Postanowienia ogólne:
  • Organizatorem i sponsorem rozdania jestem ja - autorka bloga snaily-nails.blogspot.com.
  • Rozdanie przeprowadzane jest wyłącznie na terenie Polski.
  • Rozdanie trwa od 27. lipca do 10. sierpnia 2017 roku.
  • Rozdanie przeprowadzane jest na podstawie niniejszego regulaminu.


Szczegółowe warunki uczestnictwa:
Aby wziąć udział w rozdaniu należy:
  • być publicznym obserwatorem mojego bloga i strony na Facebooku (klik), miło mi będzie jeśli zaprosicie do zabawy znajomych, ale nie jest to konieczne :) 
  • udostępnić podlinkowany baner z info o rozdaniu na swoim blogu i Facebooku
  • wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy, w którym część pytań jest wymagana i nie można ich pominąć. W formularzu zamieszczane zostało dodatkowe pytanie, na które odpowiedź jest dobrowolna - ma ono na celu ulepszenie bloga - będę bardzo wdzięczna za szczere odpowiedzi
  • będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujecie mnie również na Instagramie (klik) (nie jest to jednak warunek konieczny).


Zasady i przebieg rozdania oraz wyłaniania zwycięzców:
  • Uczestnikiem rozdania może być każda osoba pełnoletnia, która w razie wygranej będzie mogła podać polski adres do wysyłki.
  • Warunkiem uczestnictwa w rozdaniu jest spełnienie warunków przedstawionych we wpisie organizacyjnym (czyli tutaj).
  • Ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania. Wyniki będą ogłoszone na blogu i na stronie mojej stronie na Facebooku.
  • Zwycięzca ma 48 h na zgłoszenie się w wiadomości prywatnej i podanie adresu wysyłki, po tym czasie nagroda przepada  i jest przekazana kolejnej, wybranej losowo, osobie.
  • Wysyłka nagrody odbędzie się za pośrednictwem Poczty Polskiej w ciągu 7 dni od otrzymania danych adresowych. Zwycięzca nie ponosi kosztów dostawy.
  • Biorąc udział w rozdaniu uczestnik potwierdza, że zapoznał się i akceptuje niniejszy regulamin.


Nagroda:
  • Nagroda przedstawiona jest na zdjęciu poniżej - stanowi jedną całość i nie będzie możliwości podzielenia jej na drobniejsze nagrody - zwycięzca jest jeden i zgarnia całość.
  • Nie ma możliwości wymiany nagrody na równowartość pieniężną.
  • Nie ma możliwości przenoszenia nagrody na inne osoby.
  • Zwycięzca ponosi odpowiedzialność za dostarczenie danych niezbędnych do prawidłowego doręczenia nagrody, tj. imię i nazwisko + adres zamieszkania.
Szczegóły paczuchy:

Troszkę lakierów...

... naklejek różnej maści...
... i ozdóbek (w tym osobiście zbieranych prawdziwych muszelek :)
 
Dodatkowe uwagi:


  • Oświadczam, że rozdanie nie jest loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku w rozumieniu Art. 2 ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.). 
  • Biorąc udział w rozdaniu uczestnik zgadza się z warunkami Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych adresowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883).
  • Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w wyjątkowych, niezależnych ode mnie sytuacjach.
BANEREK czyli zdjęcie główne z posta: 

Buziaki i powodzenia
Żaneta  💙💚💗💛







29 komentarzy:

  1. Jak tylko bede na komputerze, to wezme udzial :). Gratuluje pierwszego roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje i życzę Ci dalszej satysfakcji z blogowania i owocnych wspóprac :) Nagrody świetne, ale tyle już mam tego towaru, że dam szansę innym ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Rozumiem Cię doskonale... Mi też zaczyna brakować miejsca na moje skarby ;)

      Usuń
  3. Gratuluję pierwszego roku! Oby tych lat było jak najwięcej! ;-)
    Co do rozdania - moją pierwszą myślą było "Super! Już się zgłaszam!" - Ale zobaczyłam tą ilość tradycyjnych lakierów i stwierdziłam, że w sumie szkoda by było gdyby się miały u mnie zmarnować.
    Szansę zostawiam innym - ale banner i tak ląduje na moim blogu ;-)
    Jeszcze raz gratulacje! I obyśmy jak najdłużej mogły oglądać Twoje piękne zdobienia paznokci! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana duuuużo kolejnych lat! Robisz świetną robotę, oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! Pamiętam Twoje początki...bałaś się chociaż talent nieziemski. Jetseś niesamowicie uzdolniona i zżera mnie zazdrość, że nie umiem tak zdobić pazurków (taka zdrowa zazdrość, bez zawiści, żeby nie było). Życzę kolejnych, owocnych lat blogowania ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaak, bałam się bardzo... Zaryzykowałam i nie żałuję :) A wszystko zaczęło się od Twojego bloga i Twojego projektu - zawsze będę to pamiętać :D Dziękuję bardzo Kochana :*

      Usuń
  6. Ja niestety nie mam już konta na FB...
    Już roczek? gratuluję, robisz cudne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko minęło... Ciekawa jestem czemu nie masz już FB? :( Dziękuję Ci bardzo :*

      Usuń
  7. Żanetko! Gratuluję roczku i to tak udanego roczku! Twojego bloga śledzę z wypiekami na twarzy, bo wiem, że zawsze przygotujesz dla nas coś pięknego! Życzę Ci kolejnych lat blogowania, samych udanych współprac i projektów, rzeszy przemiłych obserwatorów i wszystkiego co kolorowe i lakierowe :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne życzenia :) Dziękuję bardzo :D <3 :*

      Usuń
  8. Kochana mozesz robic Live na IG <3 chetnie z Toba pomaluje :D Bardzo gratuluje jubileuszu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano niestety nie mogę :( Mimo aktualizacji aplikacji i pisania do technicznych nie mam tej opcji :(
      Dziękuję Kochana :) 😘

      Usuń
  9. gratki :) żywe kolejnych owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje kochana! Oby tak dalej, działaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Naj! Obyś była z nami jak najdłużej :-* <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ;) Życzę więcej takich wspaniałych rocznic ;))

    ...tyle wygrać ;O <3 MARZENIE!
    Chciałabym chciała!!! 😻Jak to mówią próba nie strzelba, a nuż się uda! biorę udział! 🍀✊😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję takich pięknych prac! Nie dziwię się, że opublikowali coś Twojego w czasopiśmie. Przeważnie oglądam Twoje paznokcie na Instagramie. :)
    Powodzenia, dziewczyny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje z okazji pierwszej rocznicy :) jeszcze więcej cudownych prac i kolejnych lat spędzonych na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger