Fioletowe rozetki


Hej Kochane :)  
Dzisiaj fioletowo 💜 i z dużą ilością zdjęć :)
Kolorek to Maga Diamond z tegorocznej kolekcji letniej - nr 10L - żywy, energetyczny i bardzo letni – na opalonych łapkach takie odcienie wyglądają fantastycznie. Lakier jest świetnie napigmentowny, fajnie również stempluje. 


Na akcentowanych pazurkach widzicie brokat – jeden z moich ulubionych. Kupiłam go parę lat temu w Alle Paznokcie i kilka razy używałam.



W zależności od tego w jaki sposób nałożymy brokat daje on różne efekty. 1 - posypany na mokry lakier, 2 - wklepany/wtarty w lakier lekko lepki:

Mi druga z wersji bardziej przypadła do gustu. Początkowo brokat nosiłam sam, przez kilka dni i mega mi się te paznokcie podobały. 



Dwie fotki widoczne poniżej, robione były telefonem, no różnica w kolorach jest... Zdjęcia aparatem robiłam na różnych ustawieniach, więc ich kolorystyka na innych zdjęciach w poście też może się różnić. Testuję i próbuję ;)


Nie byłabym jednak sobą, gdybym paznokci nie ozdobiła ;) Dołożyłam stempelki – rozetki, oraz naklejki 3D - kółeczka. Wzorek pochodzi z płytki UC 9-03 i aby nadać mu trójwymiarowości stemplowalam trzema kolorami : bielą, złotem, a na koniec czernią.


Powiem Wam, że pierwotnie planowałam wykorzystać również wzorek sąsiadujący, jednak w centralnej jego strefie za nic w świecie nie chciał się dobrze odbijać  :( Postanowiłam wiec wzór wykorzystać jeden i ułożyć go w dwie strony. Przypomina mi to nieco takie "rybie" zdobienie ;)


Użyłam:

  • Odżywkę Lovely nail hardener
  • Maga Diamond 10L (2017)
  • Fioletowy, opalizujący brokat
  • Płytkę UC 9-03
  • Naklejki 3D – kółeczka
  • Lakiery do stempli: biały Kads, złoty P2 - 020 Champagne glare, czarny Moyra
  • Stempel Big Blue Clear Jumbo,
  • Top Sally Hansen Insya Dri


Która wersja lepsza – ze stempelkiem czy souté ?
Pozdrawiam
💜
Żaneta 



Dziękuję firmie Maga Cosmetic Company za możliwość testowania produktów.


22 komentarze:

  1. Wow nardzo energetyczny fiolecik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym zdobieniu widzę pawie piórko, rybie łuski i syreni ogon w jednym :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Łapacze snów nie tylko na paznokciach mnie zachwycają! :D Ja teraz mam gołe pazurki, w sobotę na wesele pomaluję je gładko klasycznym lakierem, a w przyszłym tygodniu poszaleję z jakimś nowym zdobieniem ;D

      Usuń
  3. Ze stemplem <3 Myślałam że to pawie piórko a to rozeta xD
    jak widzę Twoje paznokcie to zawsze mam wrażenie że to żel/hybryda taki mają piękny kształt :) Chciałabym mieć tak naturalne paznokcie choć może nie tak długie bo nie lubię takich osobiście nosić. Jak mam dłuższe niż 1,7 cm to jakoś mi już niewygodnie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Oj js kiedyś nosiłam trzycentymetrowe kwadraty. Teraz mam wrażenie, że wyglądały jak łopaty do gruzu ;p Obecnie najbardziej lubię dwujeczki :) I prawie nigdy nie jestem zadowolona z kształtu ;)

      Usuń
    2. "jak łopaty do gruzu" - rozwaliłaś system :D Miałam krótki romans ze "szponami" ale że są cienkie z natury to długo nie wytrwały :p

      Usuń
  4. Wow, niesamowite wrażenie robią. Jak oko takiej wieeeelkiej ryby. :D Piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słonko :) No mi tez tak sie rybio kojarzą ;)

      Usuń
  5. jak dla mnie to małe dzieło sztuki

    OdpowiedzUsuń

  6. Kolejne cudeńko na Twoich ślicznych pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak patrzę na zdjęcia, to bardziej podoba mi się brokat posypany na mokry lakier. :)
    Telefonem też ładne wychodzą! :D
    Śliczne stempelki, jak takie łuski. Nie umiem się zdecydować, która wersja jest dla mnie lepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi robione telefonem podobają się bardziej. Kolory są zbliżone do tych rzeczywistych :)

      Usuń
  8. Chociaż nie przepadam za fioletami to Twoje zdobienie maga mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie ze stemplem! Wygląda jak "smocze oko" :-D Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie :) Jak smoczka oczko ;) Dziękuję :*

      Usuń
  10. Tak patrzę i patrzę i napatrzyć się nie mogę. Nie wiem co mi się bardziej podoba - potrójne stemplowanie czy to rybie oczko. Wszystko razem wygląda po prostu bajecznie i magicznie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger