Fioletowe rozetki


Hej Kochane :)  
Dzisiaj fioletowo 馃挏 i z du偶膮 ilo艣ci膮 zdj臋膰 :)
Kolorek to Maga Diamond z tegorocznej kolekcji letniej - nr 10L - 偶ywy, energetyczny i bardzo letni – na opalonych 艂apkach takie odcienie wygl膮daj膮 fantastycznie. Lakier jest 艣wietnie napigmentowny, fajnie r贸wnie偶 stempluje. 


Na akcentowanych pazurkach widzicie brokat – jeden z moich ulubionych. Kupi艂am go par臋 lat temu w Alle Paznokcie i kilka razy u偶ywa艂am.



W zale偶no艣ci od tego w jaki spos贸b na艂o偶ymy brokat daje on r贸偶ne efekty. 1 - posypany na mokry lakier, 2 - wklepany/wtarty w lakier lekko lepki:

Mi druga z wersji bardziej przypad艂a do gustu. Pocz膮tkowo brokat nosi艂am sam, przez kilka dni i mega mi si臋 te paznokcie podoba艂y. 



Dwie fotki widoczne poni偶ej, robione by艂y telefonem, no r贸偶nica w kolorach jest... Zdj臋cia aparatem robi艂am na r贸偶nych ustawieniach, wi臋c ich kolorystyka na innych zdj臋ciach w po艣cie te偶 mo偶e si臋 r贸偶ni膰. Testuj臋 i pr贸buj臋 ;)


Nie by艂abym jednak sob膮, gdybym paznokci nie ozdobi艂a ;) Do艂o偶y艂am stempelki – rozetki, oraz naklejki 3D - k贸艂eczka. Wzorek pochodzi z p艂ytki UC 9-03 i aby nada膰 mu tr贸jwymiarowo艣ci stemplowalam trzema kolorami : biel膮, z艂otem, a na koniec czerni膮.


Powiem Wam, 偶e pierwotnie planowa艂am wykorzysta膰 r贸wnie偶 wzorek s膮siaduj膮cy, jednak w centralnej jego strefie za nic w 艣wiecie nie chcia艂 si臋 dobrze odbija膰  :( Postanowi艂am wiec wz贸r wykorzysta膰 jeden i u艂o偶y膰 go w dwie strony. Przypomina mi to nieco takie "rybie" zdobienie ;)


U偶y艂am:

  • Od偶ywk臋 Lovely nail hardener
  • Maga Diamond 10L (2017)
  • Fioletowy, opalizuj膮cy brokat
  • P艂ytk臋 UC 9-03
  • Naklejki 3D – k贸艂eczka
  • Lakiery do stempli: bia艂y Kads, z艂oty P2 - 020 Champagne glare, czarny Moyra
  • Stempel Big Blue Clear Jumbo,
  • Top Sally Hansen Insya Dri


Kt贸ra wersja lepsza – ze stempelkiem czy sout茅 ?
Pozdrawiam
馃挏
呕aneta 



Dzi臋kuj臋 firmie Maga Cosmetic Company za mo偶liwo艣膰 testowania produkt贸w.


26 komentarzy:

  1. Wow nardzo energetyczny fiolecik <3

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja w tym zdobieniu widz臋 pawie pi贸rko, rybie 艂uski i syreni ogon w jednym :d

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo! 艁apacze sn贸w nie tylko na paznokciach mnie zachwycaj膮! :D Ja teraz mam go艂e pazurki, w sobot臋 na wesele pomaluj臋 je g艂adko klasycznym lakierem, a w przysz艂ym tygodniu poszalej臋 z jakim艣 nowym zdobieniem ;D

      Usu艅
  3. Ze stemplem <3 My艣la艂am 偶e to pawie pi贸rko a to rozeta xD
    jak widz臋 Twoje paznokcie to zawsze mam wra偶enie 偶e to 偶el/hybryda taki maj膮 pi臋kny kszta艂t :) Chcia艂abym mie膰 tak naturalne paznokcie cho膰 mo偶e nie tak d艂ugie bo nie lubi臋 takich osobi艣cie nosi膰. Jak mam d艂u偶sze ni偶 1,7 cm to jako艣 mi ju偶 niewygodnie :p

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki Kochana :) Oj js kiedy艣 nosi艂am trzycentymetrowe kwadraty. Teraz mam wra偶enie, 偶e wygl膮da艂y jak 艂opaty do gruzu ;p Obecnie najbardziej lubi臋 dwujeczki :) I prawie nigdy nie jestem zadowolona z kszta艂tu ;)

      Usu艅
    2. "jak 艂opaty do gruzu" - rozwali艂a艣 system :D Mia艂am kr贸tki romans ze "szponami" ale 偶e s膮 cienkie z natury to d艂ugo nie wytrwa艂y :p

      Usu艅
  4. Wow, niesamowite wra偶enie robi膮. Jak oko takiej wieeeelkiej ryby. :D Pi臋kne. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki S艂onko :) No mi tez tak sie rybio kojarz膮 ;)

      Usu艅
  5. jak dla mnie to ma艂e dzie艂o sztuki

    OdpowiedzUsu艅

  6. Kolejne cude艅ko na Twoich 艣licznych pazurkach

    OdpowiedzUsu艅
  7. Jak patrz臋 na zdj臋cia, to bardziej podoba mi si臋 brokat posypany na mokry lakier. :)
    Telefonem te偶 艂adne wychodz膮! :D
    艢liczne stempelki, jak takie 艂uski. Nie umiem si臋 zdecydowa膰, kt贸ra wersja jest dla mnie lepsza. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mi robione telefonem podobaj膮 si臋 bardziej. Kolory s膮 zbli偶one do tych rzeczywistych :)

      Usu艅
  8. Chocia偶 nie przepadam za fioletami to Twoje zdobienie maga mi si臋 podoba!

    OdpowiedzUsu艅
  9. Zdecydowanie ze stemplem! Wygl膮da jak "smocze oko" :-D Super!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie :) Jak smoczka oczko ;) Dzi臋kuj臋 :*

      Usu艅
  10. Tak patrz臋 i patrz臋 i napatrzy膰 si臋 nie mog臋. Nie wiem co mi si臋 bardziej podoba - potr贸jne stemplowanie czy to rybie oczko. Wszystko razem wygl膮da po prostu bajecznie i magicznie!

    OdpowiedzUsu艅

Bardzo dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz - dzi臋ki temu wiem, 偶e jeste艣cie ze mn膮 i razem tworzymy tego bloga! Jest to te偶 dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponuj膮ce obserwacj臋 za obserwacj臋 nie s膮 mile widziane. Nie reklamuj si臋. Je艣li spodoba mi si臋 u Ciebie - na pewno z Tob膮 zostan臋....

Copyright © 2016 snaily , Blogger