Pawie oczko


Hej hej :)  
U mnie dzisiaj znowu zieleń. I znów farbki. Mam najście na malowanki, wiec pewnie będę nimi Was zasypywać. Mam nadzieje, że nie macie mi tego za złe...



Dzisiaj zieleni towarzyszy ptactwo ;) Kwiatki, motylki, ptaszki... Wiosna za mną chodzi ;) Chyba byłam pierwsza od synoptyków, którzy właśnie prognozują wiosenny luty :D


Odcieni na pazurkach jest kilka. Zieleń morska, ta klasyczna oraz ta bardzo shine ;)  

Dla przełamania gdzieniegdzie błyszczy jeszcze odrobinka turkusu od Kiko.


Na paznokciach znalazł się również stemplowany wzór z płytki w kolorze również zielonym. Zarówno różne odcienie jak i stemplowny wzór są tak delikatne, że praktycznie widoczne
tylko pod światło, ale na takim efekcie właśnie mi zależało.  


Kamyczki, które nadały pazurka całości stylizacji, to głównie piękne cyrkonie mieniące się w kolorkach od błękitu przez fioletu i róż, aż do delikatnej zieleni. 
Dodatek ten pochodzi z internetowego sklepu Prezenty z Dalekich Krajów. Cyrkonie zapakowane w wygodne opakowanie – karuzelkę i zestawione w pięciu rozmiarach, kupicie je tu.


Cyrkoniami wypełniłam środki piórek, umieściłam je również na środkowym paznokciu prawej łapki. Pomiędzy cyrkonie dodałam jeszcze srebrny bulion oraz kryształowe Crystal Pixie.


Do zdobienia użyłam:

  • Sally Hansen Complete Care
  • Wibo extreme 25
  • Miss sporty Lasting Color 549
  • Lovely Gloss Like Gel 90
  • Secret glam & shine 262 Dragonfly
  • Rimmel by Rita Ora 462 Loosey goosey dancin
  • Kiko 521
  • Flormar sugar Candy SC04 Lime Bonbon
  • Płytka UC-PLATE 1-03
  • Stempel BPS Clear Jumbo, naczynko z wodą. Pędzelek Bqan #1
  • Top matujący Lovely
  • Farbki akrylowe (morska,błękitna, granatowa, biała,czarna)
  • Cyrkonie, bulion, Crystal Pixie
  • Top Sally Hansen Insta dri

Krok po kroku:

  1. Nałożyłam odżywkę
  2. Paznokcie pomalowałam dwukrotnie lakierem Miss Sporty, serdeczny i środkowy na lewej łapce na biało lakierem Wibo
  3. Na gąbkę nakładałam po kropli rożnych odcieni zieleni oraz niebieski Kiko i odbijałam na paznokciu podobnie jak przy wykonywaniu gradientu
  4. Odbiłam wzorek z płytki zielenią od Rimmel
  5. Na środkowym paznokciu lewej ręki namalowałam głowę pawia*
  6. Na serdecznym paznokciu lewej ręki namalowałam  piórka**
Całość oczywiście pokryłam topem.



Malunki powstawały tak:
*

** 

W trakcie robienia mani na jednym z moich paznokci niechcący  odgniotłam sobie ubraniowy szlaczek, więc zmuszona byłam zmyć i zrobić go od nowa. Byłam przerażona... Miss Sporty Lasting Color 549 paskudnie zafarbował mi skórki i paznokieć podczas zmywania. Gdyby nie to, że mani mi się spodobało to od razu zmyłabym całość i wyszorowałabym dłonie... Lakier wydował w koszu – bardzo nie polecam :(

A jakie Wy macie sposoby na czyszczenie po takich akcjach? Czy jedynym ratunkiem dla barwiących egzemplarzy – tylko kosz?



Moim następnym pomysłem jest jaśniutkie mani, wiec mam nadzieje, że po zmyciu tej stylizacji doczyszczę paznokcie ;)



A tak poza mani - ciekawa jestem czy będzie jeszcze zima...  
Czy mój jak zwykle falstart okaże się proroczy ;)

Pozdrawiam cieplutko 💚
Żaneta :)





14 komentarzy:

  1. Super! Zauważyłam, że sporo zielonych lakierów farbuje płytkę paznokcia i skórki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo zieleń to kolor tego roku... Cóż, trzeba bedzie sobie z tym jakos radzić ;)

      Usuń
  2. Maluj, maluj , bo świetnie Ci to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajnie, że Ci się podoba, bo ja tak kocham farbki ❤️ A teraz chyba wpadłam w jakiś trans ;)

      Usuń
  3. Cudne są! :) tak się napatrzyłam, że zaraz sobie sama zrobię zielone pazurki :)
    Ja mam zielony lakier z Miss Sporty ale z serii Candy Shine, kolor Frozen Mint i jestem z niego bardzo zadowolona póki co, nie farbuje mi skórek i ma przepiękne drobinki, może spróbuj tego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na szczęście mam sporo zieleni, nawet taki sam morski odcień z
      Lovely ;) Ale jak polecasz to na pewno nie przejdę obok niego obojętnie ;)

      Usuń
  4. Jeja Ty to namalowałaś? To wygląda lepiej niż naklejka ;O Mega <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger