Letni gradient z owocami


Witajcie sierpniowo!


Dzisiaj miała być folia, ale ponieważ połowa wakacji za nami, a ja mam w głowie mnóstwo letnich pomysłów, stwierdziłam, że Pani transferowa może zaczekać…
Tym bardziej, że parę dni temu zapukał do mych drzwi listonosz i przyniósł mi nowy nabytek – piękne i apetyczne naklejki :D

Kalkomanię postanowiłam połączyć z gradientem – bardzo go lubię. Wbrew pozorom – nie jest to trudne, a gradient na paznokciach moim zdaniem prezentuje się zjawiskowo!




Potrzebować będziemy:

  1. Baza pod lakier/ odżywka
  2. Lakier biały
  3. Lakier żółty
  4. Lakier jasnozielony
  5. Lakier bezbarwny
  6. Top coat
  7. Letnie naklejki wodne
  8. Gąbka do ombre
  9. Nożyczki 
  10. Pęsetę
  11. Naczynko z wodą 
  12. Waciki bezpyłowe lub chusteczki higieniczne


Nakładamy bazę pod lakier

1.    Malujemy białym lakierem paznokcie środkowy i serdeczny.



2. Pozostałe paznokcie malujemy lakierem żółtym. Czekamy, aż wyschnie.


3. Gradient robimy lakierami zielonym i żółtym. 

Ja do gradientu używam zwykłej kuchennej gąbki:


4.Malujemy gąbkę lakierami


5.Pierwszy stempel gąbką robimy na kartce papieru, by pozbyć się nadmiaru lakieru


6.Lakiery na paznokciu rozmieszczamy tak, by bazowy w tym przypadku żółty lakier znajdował się przy skórkach – robimy gąbką stemple – góra – dół – poziomy gradient.



Nakładamy stemplując kilka warstw – aż do uzyskania pożądanego efektu



7. Na jeszcze mokry lakier nakładamy na paznokcie bezbarwną emalię pamiętając, bu po każdym pociągnięciu wytrzeć pędzelek wacikiem lub chusteczką – w ten sposób pozbędziemy się powstałych pęcherzyków powietrza.



Gradient gotowy.



Na paznokcie pomalowane wcześniej na biało aplikujemy naklejki:


8. Wycinamy wybrane wzorki:



9. Wycięte wzorki zanurzamy w naczynku z wodą



10.  Po kilkunastu sekundach za pomocą pęsety wyciągamy naklejki i zsuwamy je z kartonika



11. Za pomocą pęsety aplikujemy naklejkę na paznokieć




Analogicznie postępujemy z kolejną naklejką.



12. Czyścimy skórki i zabezpieczamy topem.


GOTOWE :)



Zdobienie to zrobiłam również w innej wersji kolorystycznej – biało – wiśniowej.

Przy gradiencie należy pamiętać, że najładniej łączą się kolory bliskie w palecie barw np. żółty i pomarańczowy czy niebieski i fiolet.
Przechodząc z niebieskiego w żółty uzyskamy w centrum zieleń, przechodząc z czerwieni w żółty uzyskamy pomarańcz, a z czerwonego w niebieski – fiolet (zasada mieszania kolorów) .
W barwach bardzo kontrastowych ciężko o ładne przejście.

A Wam, które podobają się bardziej?

Pozdrawiam :) 
Żaneta  













 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger