Energetyczne motylki


Hej :)  🦋
Pogoda zrobiła nam niedawno  psikusa, ale przecież jest wiosna, motyla noga! :p 

Dziś było naprawdę pięknie! 
Ubrałam więc pazurki w energetyczny kolor i wpuściłam na nie pierwsze motyle ;)


Dziś nie będę się zbytnio rozpisywać ;) Aż żal trzymać kogokolwiek przy komputerze w tak piękny, wiosenny wieczór, w dodatku przed najkrótszą w roku noc
ą ;)


Lakier to Maga z kolekcji zimowej sprzed… trzech  lat. To neonowa czerwień wpadająca w pomarańcz, kryjąca po trzech warstwach. W obecnej, letniej kolekcji znajdziecie dwa bardzo podobne kolorystycznie lakiery.


Motylki to farbki oraz powyższy lakier, a zdobienie powstawało tak:


Użyłam:
  • Maga Instant Protect
  • Maga Diamond 0,22,15Z, 808
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelki
  • Cyrkonie
  • Topy matujacy Lovely i żelowy Maga


Buziaki i do zobaczenia 😘


2 komentarze:

  1. przepiekne i dopracowane motyle w kazdym calu kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że świetnie wygląda to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger