Snaily i Dora malują - Andrzejki




Hej :)  
Zbliżają się Andrzejki, postanowiłyśmy więc z Dorką zaproponować Wam komplecik, w którym motywem przewodnim będą symbole kart
♥♦♠️♣   


Jestem ciekawa czy wróżycie, czy jest to dla Was po prostu okazja na imprezowanie? 

A może wcale nie obchodzicie Andrzejek?


Ja wróżyłam kiedyś… i z karteczek pod poduszką, i z butów ustawianych do progu :p 

A i już Wam kiedyś pisałam, że interesowałam się magią, ezoteryką i wróżyłam z kart. 
Nawet do dziś mam w domu jedną talię Tarota :p
Teraz to właściwie tylko okazja na poimprezowanie, a Andrzejów nie mam wokół siebie żadnych ;) A Wy?


Ale do rzeczy.
Jak widzicie, tak jak ostatnio pisałam, ciut skróciłam pazurki. Tym razem jednak odwróciłam kolejność i moje długasy zobaczycie jeszcze w następnym poście… Ale o tym już w grudniu ;)


Karcianych paznokci widziałam w internecie dużo. Tym razem chciałam jednak zrobić coś innego, swojego. Postanowiłam skupić się nie na kartach, a na symbolach. Te połączyłam z efektem rajstopki, a mat z błyskiem.


Jak robiłam paznokcie z symbolami? (Żałuje, ze nie zrobiłam tutka :( )

  1. Zrobiłam efekt rajstopki z lakieru bezbarwnego i odrobiny czerni i pomalowałam akcentowane paznokcie
  2. Nastemplowałam wzorek z płytki
  3. Zmatowiłam paznokcie topem
  4. Farbką akrylową namalowałam kontury symboli
  5. Obmalowałam symbole lakierami (sondą i pędzelkiem – 3 warstwy -  ile ja się przy tym uciapałam :p)
  6. Poprawiłam symbole ponownie farbką
  7. Fragmenty obmalowane lakierami zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem


Paznokcie nieakcentowane zabezpieczyłam żelowym topem Magi.
Lakiery, które widzicie na paznokciach to Dziewczyna Bonda z kolekcji letniej oraz Czarna Wdowa z kolekcji stałej - również tej firmy.


Użyłam:
  • Maga Instant Hydrate
  • Maga Diamond 0, 22, 16L
  • Płytkę Hehe 018
  • Czarny lakier do stempli Kads
  • Topy matujący i żelowy Maga
  • Białą farbkę akrylową Phoenix
  • Pędzelek, sondę, stempel Clear

A jeśli Andrzejki kojarzą Wam się z błyskiem, to symbole można obramować, a gładkie paznokcie pomalować brokatowymi lakierami. Tu widzicie Essence the gel nr 15 - hey love! oraz Miss Sporty Crush on you 062 :p



A oto, jaki makijaż oka z karcianymi symbolami przygotowała Dorota:



Oczywiście wszystkie produkty jakich użyła Dorka, tradycyjnie odnajdziecie na Jej Instagramie - klik


Jak Wam się podoba taka propozycja?
Buziolki i do soboty 😘


6 komentarzy:

  1. Super pomysł! Mnie Andrzejki kojarzą się z błyskiem, więc wybrałabym tę brokatową wersję :)
    Andrzeja też żadnego nie znam, ale to nie przeszkadza mi w imprezowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak jak ja :p ♥️♥️♥️

      Usuń
  2. Dla mnie Andrzejki to teraz tylko imieniny wujka - na imprezy jakieś większe nie mam ochoty ani czasu chodzić :) Zdobienie paznokci na tą okazję wybrałabym bardziej błyszczące - choć nie powiem, Twoja propozycja jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słońce ♥️
      Rozumiem Cię doskonale... Ja na szczęście dziecko mam już (prawie) odchowane więc od czasu do czasu imprezka wskazana ;)

      Usuń
  3. Oj piekne i pamietam kochana Twoje zamilowanie do czarow <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger