Stemplowana pyłkiem elegancja



Hej 
Właśnie sobie uświadomiłam, że czerń świetnie pasuje do opalenizny :p
Ja, co prawda łapki mam średnio opalone, ale bardziej chciałam zobrazować mój ostatni nastrój tym mani. Ten do najlepszych niestety nie należy… A i dziś dzień wyjątkowo smutny :( (…)


Czerń i złoto to klasyka. Moim zdaniem pasuje niemal do każdej pory roku i do wielu okoliczności. Poza tym tego typu zdobienia zawsze wydają mi się bardzo eleganckie.
I ja takiego zdobienia właśnie potrzebowałam.


Na środkowym paznokciu mój ukochany efekt rajstopki, który powstał ze zmieszania lakieru bezbarwnego z odrobiną czerni. Stempelek, który widzicie pochodzi z płytki Damask Drapery firmy Moyra. 


Na rajstopce stemplowałam lakierem Kads, pozostałe stemple wykonałam specjalnym lakierem Moyra przeznaczonym do stemplowania pyłkiem, bądź folią transferową.



Lakier traktujemy jak każdy inny stemplolakier – nanosimy na wybrany wzór, nadmiar zbieramy zdrapką, odbijamy na stemplu i przenosimy na paznokieć. Następnie wcieramy pyłek bądź odbijamy folię.  Lakier używam na blogu trzeci raz. Poprzednie posty możecie zobaczyć tu i tu


Tak stworzonych wzorków niczym nie zabezpieczyłam, chciałam sprawdzić jak pyłek wtarty w ten lakier będzie się zachowywał podczas zwykłych, domowych czynności. Niestety już tego samego dnia zauważyłam, że pyłek się ściera, szczególnie na prawej ręce. Dlatego warto takie zdobienie zabezpieczyć topem.


Pyłek, o którym mowa to Metal Manix Gold. Użyłam go do wspomnianego stemplowania oraz do ozdobienia najmniejszych z paznokci. Posypałam go na mokry lakier „Złoto dla Zuchwałych” firmy Maga z kolekcji zimowej.  Tu wytrzymał próbę czasu i nie ścierał się tak szybko :)


Użyłam:
  • Sally Hansen Complete Care
  • Maga Diamond 0, 23, 11 L
  • Biały Lakier do stemplowania folią Moyra
  • Czarny Kads do stempli
  • Płytkę Moyra Damask Drapery
  • Top matujący Lovely
  • Stempel, pacynkę do cieni, pędzel

Jak Wam się widzi takie mani? 
Pozdrawiam cieplutko :*



14 komentarzy:

  1. Niesamowicie mi się podoba ten mani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jest to zdobienie! Naprawdę przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny i bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za rajstopkami, ale połączenie czerni i złota bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D O, chyba niewiele znam osób, które nie przepadają za rajstopkami ;)

      Usuń
  5. Ale przecudne zdobienie, kochana ten czarny lakier wymiata i zloto tak jak napisalas z czernia to sama elegancja i klasyka, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobienie, zdecydowanie eleganckie :) Każdy paznokieć inny, a jednak nie jest to przytłaczające!
    Nie wiem, co się dzieje, że jesteś smutna, ale trzymam kciuki, żeby wszystko się poukładało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Słonko 😘 Jakoś nic nie idzie ostatnio po mojej myśli... Mam nadzieje, że zła passa wkrótce się odwróci ♥️

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger