Strojna ważka


Hej :D  
Ostatnio sporo u mnie szarości... Jakoś tak się złożyło ;) Dzisiaj do szarych tonów dołożyłam odrobinę
wiosennego koloru  – na moich pazurkach wylądowała ważka.   
Lubię te owady. Mimo, że mieszkam nad morzem, każdego roku jeżdżę nad jeziorko i tam podziwiam te śliczne stworzonka i ich różnokolorowe, mieniące się w słonku skrzydełka.


Baza do mojego zdobienia, to sąsiedzi z tegorocznej kolekcji letniej Maga Diamond 15L i 16L. Ta jasna szarość z limonką świetnie skomponowała się ze sobą w gradiencie na pazurkach. Może to nietypowe połączenie, ale mi się bardzo podoba, a na opalonych łapkach taki miks będzie wyglądał ekstra.



Na środkowym i serdecznym paznokciu, wcześniej zmatowionych bloczkiem, nastemplowałam szarym Kadsem wzorek z płytki Uber Chic 3-03.



Środkowy paznokieć to limonkowe i szare kropeczki zrobione drobną sondą wewnątrz wzoru.


No i na serdecznym – mocno błyszcząca ważka – skomponowana z różnej wielkości opalizujących cyrkonii i pociętej w małe trójkąciki, holograficznej folii transferowej.



Taki sposób wykorzystania folii bardzo lubię. Folię odbitą ciężko jest zabezpieczyć i tak naprawdę fajnie prezentuje się tylko w macie, ale drobne elementy z niej wycięte również dodają uroku stylizacji. Folię i cyrkonie mocowałam na kropelki bezbarwnego lakieru oczywiście Maga.




Użyłam:
  • Odżywkę Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond Line 15L,16L
  • Maga Diamond Line 0
  • Uber Chic 3-03
  • Lakier do stempli szary Kads
  • Cyrkonie, folię transferowa
  • Drobna sondę, nożyczki, stempelek Big Blue Clear Jumbo BPS, gąbkę do gradientu
  • Top Sally Hansen Insta Dri

Zdobienie nosiłam jakiś tydzień temu. Ważka pięknie mieniła się w słonku - cyrkonie i folia robiły spektakl  światła - chodziłam i machałam dłońmi :p No podobała mi się ważka :) A Wam?

Pozdrawiam :D
Żaneta


Dziękuję firmie Maga Cosmetic Company za możliwość testowania produktów

22 komentarze:

  1. Ta ważka jest mega! Już ona sama robi świetne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała królować w tym mani ;) Dziekuję bardzo :)

      Usuń
  2. Prześlicznie wyszła ta ważka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pazurki :) Ja też lubię ważki, czasem przyleci jakaś do mojego ogródka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita! Ważki jeszcze na pazurkach nie nosiłam;a wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Na żywo ślicznie się mieniła :)

      Usuń
  5. No chyba bym nie miała cierpliwości do tych kropeczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko się je robi :) Ale to prawda - trzeba się trochę nakropkować ;)

      Usuń
  6. Kochana musze sie w koncu zabrac i zrobic jakis wzor z Twojego bloga, sa przepiekne <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie bardzo, że podobają Ci się moje zdobienia :D Dziękuję Kochanie 😘

      Usuń
  7. Genialna ta ważka! Nie mogę oderwać wzroku od tych zdjęć makro gdzie widać całą jej tęczowość :)
    Czyli dobrze zrozumiałam, że cyrkonii i folii nie pokrywałaś już topem ? Trzymało Ci się to ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - nie przykrywalam bo wtedy i folia i cyrkonie troszkę mniej błyszczą, na fotkach gdzieniegdzie widać bezbarwny lakier pod spodem - dałam sporo, żeby się dobrze wtopiło :) Mani nosiłam 3 dni. W jednym miejscu delikatnie sie odkleiła folijka ale przycięł ją delikatnie cążkami i było ok :D

      Usuń
  8. Ooooo matko jakie to brzydkie ;-P
    Muszę Ci tak napisać, bo jak po raz kolejny napiszę, że "cudowne" lub "piękne" to wyjdzie na to, że się strasznie powtarzam ;-D Tylko co mam zrobić, jak ta ważka jest naprawdę piękna? ;-) Zrób kiedyś jakieś brzydkie paznokcie, bo to nie możliwe, żebyś za każdym razem tak cudownie je ozdabiała! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Dziękuję Ci bardzo :) Ja to mam ogromny problem z tym podobaniem się zdobień... Mi zazwyczaj podoba się zupełnie co innego, niż większości :p Na pewno nie raz zmaluję brzydkie mani :)

      Usuń
    2. Jakoś mi się nie wydaje, żeby tak było - chyba że nie podobają Ci się Twoje zdobienia, które tu publikujesz. Bo jak na razie chyba żadne z nich nie było takie nad którym wszyscy by się nie zachwycali ;-)

      Usuń
    3. Hehe, dziękuję :) Ano wrzucam też te, które mi się nie podobają, bo wiem właśnie, że innym mogą się spodobać ;) I tak niestety zazwyczaj jest :p Dla przykładu bardzo podobały mi się biedronki, ale szału nie było, natomiast kamienne holo tak mnie drażniło, że zmyłam następnego dnia, a w necie był na nie szał... Kwestia gustu ;)

      Usuń
  9. Prześliczna ważka :)) Masz talent :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger